Darksun Skrevet 12. mars 2008 #1 Skrevet 12. mars 2008 Hmmm, burde vel komme igang med treninga jeg også. Har trent en del før, og hva som alltid rett og slett dreper motivasjonen min er stappfulle treningssentere. Jeg hater, skikkelig HATER å varme opp, være skikkelig klar for så å måtte stå ti minutter å vente på at en maskin/apparat skal bli ledig. Det rett og slett dreper motivasjonen min. Så er det noen som kan anbefale et treningssenter i Oslo, helst sentrum, som ikke bestandig er stappfullt? Har inntrykk og ærfaring fra både sats og elexia at de stort sett alltid er fullt i den tidsperioden vi vanlige dødlige trener 16:00 til 20:00 Noen som har noen forslag? All hjelp mottas med takk.
Gjest Chili Pepper Skrevet 12. mars 2008 #2 Skrevet 12. mars 2008 Harald's, Partner og Karl Johan Fitness (?). Du kan jo stikke innom i de tidene og se hvordan det er.
Gjest Chili Pepper Skrevet 12. mars 2008 #3 Skrevet 12. mars 2008 Forøvrig enig med deg i at det er et helvete å trene sammen med tusen andre. Ingenting er ledig... Derfor trener jeg nå på senter med nøkkelkort, det er genialt. Kan trene når man vil!
Darksun Skrevet 12. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 12. mars 2008 Har spanet litt på Haralds og det virker ganske bra. Men hører VELDIG mye om hvor store og svære folka som trener der er, at det liksom er for spesielt interesserte. Nøkkelkort er ingen dum ting, men problemet er jo at jeg ikke har tid til å trene på andre tider av døgnet :D Karl Johan fittness skal jeg spane litt på i morgen :D
Gjest Chili Pepper Skrevet 12. mars 2008 #5 Skrevet 12. mars 2008 Er det noe problem at det finnes godt trente folk der du trener, da?
Darksun Skrevet 12. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 12. mars 2008 Hehe, forsovet ikke. Men er jo ihvertfall hyggelig å se at jeg ikke er den som er dårligs trent, og kan jo i lengden bli litt slitsom å prate med folk jeg ikke har så mye til felles med, men for all del, det kan jo forekomme på alle andre steder. Ser vel egentlig også verdien av å ha folk som har peiling rundt meg også. Må vel ut å spane litt da :D
Gjest Wildcat Skrevet 12. mars 2008 #8 Skrevet 12. mars 2008 (endret) . Endret 30. juni 2008 av Wildcat
Gjest Chili Pepper Skrevet 12. mars 2008 #9 Skrevet 12. mars 2008 Jimu har jeg hørt skal være bra! Glemte en; oxigeno.no.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå