Gjest Gjest Skrevet 12. mars 2008 #1 Skrevet 12. mars 2008 Når dere er i fellesdusjen, hender det at dere tar en sniktitt på pikkene og sammenligner med deres egen?
Lambda Skrevet 12. mars 2008 #2 Skrevet 12. mars 2008 Ja det er vel ikke fritt for annet. "Fy søren, han har større enn meg" "jaja, glad min ikke ser slik ut"
Gjest Gjest_Tobias_* Skrevet 12. mars 2008 #3 Skrevet 12. mars 2008 Det er jo ikke til å unngå, de færreste står/går jo med hendene dekket over utstyret i dusjen. Klart man automatisk tenker at "oi den var stor i forhold til min" eller "glad min ikke er så liten" for variasjonene er enorme. Tror mange jenter ville ha blitt overrasket faktisk, og en del myter om store menn, store bein, store hender osv. = stor penis ville nok fort ha blitt karakterisert som rene myter ja.
Gjest Gjest Skrevet 12. mars 2008 #4 Skrevet 12. mars 2008 Ja det er litt morsomt, for de merkeligste folk har store pikker, mens de man kanskje skulle tro hadde store kan være overraskende små. Når det er sagt så er det ikke nødvendigvis sånn at slapp størrelse tilsvarer erigert størrelse.
kevlar Skrevet 12. mars 2008 #5 Skrevet 12. mars 2008 Jeg ser aldri etter, men noen ganger havner de jo bare i synsfeltet ditt uansett. Personlig tenker jeg aldri over folks størrelse i den situasjonen, først av alt fordi jeg ikke bryr meg og en da viktigere: de har forhåpentligvis ikke erigert penis, og det er ikke nødvendigvis noen sammenheng mellom størrelse på slapp og erigert penis.
Gjest Valiant Skrevet 12. mars 2008 #6 Skrevet 12. mars 2008 Ikke frivlillig altså det vil si. Om ikke det er i synsvinkel at jeg ikke kan ungå det. Så ser jeg ikke
Gjest Gjest Skrevet 12. mars 2008 #7 Skrevet 12. mars 2008 Men skjer det ikke av og til at penis blir (ufrivillig) erigert - la oss si at tanken plutselig streifer en naken glamourmodell eller hva som tenner dere gutta... Er ikke det flaut / er ikke dere redd for at det skal skje? Og at de andre tror dere tenner på DEM? Hilsen nysgjerrig dame.
Gjest Mysticgirl Skrevet 12. mars 2008 #8 Skrevet 12. mars 2008 Jo typen min har fått ståpikk engang i fellesdusjen på jobb. Han prøvde å snu seg vekk og håpe det gikk over
Gjest Gjest Skrevet 12. mars 2008 #9 Skrevet 12. mars 2008 Men skjer det ikke av og til at penis blir (ufrivillig) erigert - la oss si at tanken plutselig streifer en naken glamourmodell eller hva som tenner dere gutta... Er ikke det flaut / er ikke dere redd for at det skal skje? Og at de andre tror dere tenner på DEM? Hilsen nysgjerrig dame. Jeg husker at jeg var redd for at det skulle skje på ungdomsskolen; da sto jo pikken i tide og utide. Men det har aldri skjedd meg, og jeg tror ikke det kommer til å skjer heller.
Cognizance Skrevet 12. mars 2008 #10 Skrevet 12. mars 2008 Jeg sammenligner ikke størrelse, men fantaserer om hvordan det ville vært å suge de andre. ...HELT sant!
Hottrio Skrevet 12. mars 2008 #11 Skrevet 12. mars 2008 Jeg får også lyst til å suge enkelte pikker, spesielt hvis de er store (større enn min.....)
Gjest Navn Skrevet 12. mars 2008 #13 Skrevet 12. mars 2008 Men skjer det ikke av og til at penis blir (ufrivillig) erigert - la oss si at tanken plutselig streifer en naken glamourmodell eller hva som tenner dere gutta... Er ikke det flaut / er ikke dere redd for at det skal skje? Og at de andre tror dere tenner på DEM? Hilsen nysgjerrig dame. Selv har jeg aldri opplevd å få erigert penis i dusjen, og jeg har aldri opplevd at noen andre har fått det heller. I tillegg så er det jo sånn at skulle tankene streife, så kan man jo bare gå ut av dusjen får den står i rett. Man har jo som regel tid til det. Dessuten så vil jeg jo si at skulle den begynne å bli erigert i en fellesdusj, så hadde jeg vel nærmest fått panikk. Og panikk og ereksjon er to ting som vanskelig lar seg gjøre samtidig. Til trådstarter: Må si meg enig med de fleste her. Ser ikke bevisst på andres utstyr, men det er meget vanskelig å la vær. Og når man først har sett noen, så er det jo narturlig at man vurderer om den er større eller mindre enn sin egen. Men uansett hvor store de andre er, så har man jo trøst i at en pikk i slapp tilstand ikke sier stort. De leder vel bare til pause Så menn ser ikke i dusjen, de bare registrerer.
Gjest Gjest_Tobias_* Skrevet 13. mars 2008 #14 Skrevet 13. mars 2008 Men skjer det ikke av og til at penis blir (ufrivillig) erigert - la oss si at tanken plutselig streifer en naken glamourmodell eller hva som tenner dere gutta... Er ikke det flaut / er ikke dere redd for at det skal skje? Og at de andre tror dere tenner på DEM? Hilsen nysgjerrig dame. Jeg tror ikke det er så veldig mange som tenker på nakne glamourmodeller mens de står i dusjen med en haug andre menn altså. Da skal man jammen være tenåring hvor hormonene tyter ut av ørene på en. Har ALDRI opplevd den minst anntydning til ereksjon i dusjen med andre gutter, og heller aldri sett noe som tilsvarer at andre har vært i nærheten av å få ereksjon.
Gjest Gjest_maren_* Skrevet 13. mars 2008 #15 Skrevet 13. mars 2008 hehe, jeg ser for meg en mann som har så overmåte homofobi at han står og tenker på damer i dusjen. Så får han bennern og de andre mennene tror at han er homo!
Gjest mann 42 Skrevet 13. mars 2008 #16 Skrevet 13. mars 2008 Folk er jo nakne i fellesdusjene, så det er ikke til å unngå at blikket streifer litt her og der. Men jeg står ikke og glor på andre sine kuker. Har heller aldri fått ereksjon i fellesdusjen. Da gjør man likesom det man må der, nemlig å vaske seg. Hvis jeg sitter alene i badstuen, kan det være annerledes. Da kan nemlig sitte en naken kvinne vegg i vegg i damebadstuen... Det er da man skulle hatt et hull i veggen og sett om junior passet i det hullet..
Gjest Bikåt Skrevet 15. mars 2008 #17 Skrevet 15. mars 2008 Hadde prøvd å siktet ut noen evt. homser der, lokket dem med inn i badstuen og prøvd ut litt heftig homsesex!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå