Gjest Gjest Skrevet 12. mars 2008 #1 Skrevet 12. mars 2008 Kan noen hjelpe meg? Jeg så en gang et utdrag av en film i 1997 som ga sterkt inntrykk på meg. Jeg har ikke plottet, men jeg husker det handlet om en gutt og noen av hans familiemedlemmer. Det så ut til å være en ganske dramatisk og følelsesladet film. Jeg tror det var fra Bosnia, Serbia e.l. Lite å ta utgangspunkt i, men kan noen tipse meg om hvilken film jeg mener? Jeg bare må se den!!!
Gjest Gjest Skrevet 13. mars 2008 #2 Skrevet 13. mars 2008 Kan noen hjelpe meg? Jeg så en gang et utdrag av en film i 1997 som ga sterkt inntrykk på meg. Jeg har ikke plottet, men jeg husker det handlet om en gutt og noen av hans familiemedlemmer. Det så ut til å være en ganske dramatisk og følelsesladet film. Jeg tror det var fra Bosnia, Serbia e.l. Lite å ta utgangspunkt i, men kan noen tipse meg om hvilken film jeg mener? Jeg bare må se den!!! Mulig det ikke var akkurat disse landene, kanskje bare noe som ligner. Noen som vet da - please?????!!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå