Gå til innhold

Kollektiv

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Klokka 2

Hei!

Dette innlegget et til alle som bor sammen med typen/dama i et kollektiv!

Jeg synes det er en veldig hyggelig boform -så lenge en bor sammen med ålræite mennesker, da!

Det jeg lurer på: Er det noen som har noen erfaring med å bo sammen med typen/dama i et kollektiv?

Som par, vil du si at det beste er at dere to bor for dere selv, eller funker det greit å ha et samboerforhold i et kollektiv? Byr dette på noen problemer? Eller er det tvert i mot bare fordelaktig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Mayamor

Jeg ville ikke likt å bo i kollektiv med et par...

Da blir jo uenigheter i parets favør hver gang da... :-?

Klart det kommer jo ann på hvor mange som bor i kollektivet da... :wink:

Maya30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tja. sett fra den andre siden er det ikke alltid like gøy å bo i kollektiv med par, nei.

men hva kan man gjøre? nekte dem å forelske seg i hverandre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vega

Det gikk greit helt til jeg ble lei - vi bodde med tre av kameratene hans. Husarbeidet var ikke noe problem (de andre var flinke, untatt min type...) - men jeg ble lei av å stadig ha kompisene rundt meg hver kveld. Mye kos også da - kortspill osv. Men i lengden? Nei. Det ble for mye...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Embla s

He he, jeg bodde i kollektiv med to gutter. I ett semester. På den tiden skjedde følgende:

Jeg forelsket meg i den ene og ble kompis med den andre. Kompisen og kameraten til han jeg var forelsket i ble forelsket i meg..Jeg sjekket opp ham jeg var forelsket i og det ble et vanvittig styr, Da semesteret var omme flyttet vi sammen.

Det var morsomt men slitsomt. Jeg har sjeldent fått lest så lite til eksamen som det semesteret....

Anbefaler kollektiv på det varmeste. Det er en hyggelig og sosial boform, men ikke til evig tid :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...