Cassandra Skrevet 8. april 2002 #1 Del Skrevet 8. april 2002 1212[ Dette Innlegg er endret av: Cassandra den 2002-04-09 12:43 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cassandra Skrevet 8. april 2002 Forfatter #2 Del Skrevet 8. april 2002 1212[ Dette Innlegg er endret av: Cassandra den 2002-04-09 12:42 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lottemor Skrevet 8. april 2002 #3 Del Skrevet 8. april 2002 Hei Cassandra Ingen enkel følelses messig situasjon du er i no.... Og ennda verre blir det når det ikke bare du som blir såret ,men også barna dine..... Jeg kan mann si at er i sammboeren din sin situasjon når det gjelder å flytte fra allt som er kjennt for å være med den jeg elsker... KJenner ingen og har misstet nesten all kontakt med vennene mine,familien min vet jeg ta lever.... Er ikke ulykkelig alikavel,bare litt ensom til tider.... Tror det er viktig at sammboeren din får seg en jobb og får fornyet og økt nettverke sitt,da vill han kunne trives..... Er også viktig at han forstår at de vennene han har der hvor han kom fra de er det uansett hvist de er ordentelige venner, kansje han er redd for at allt det han kjenner skal forandre seg.... Pleier å være sånn helt til mann reiser på besøk og det virker som om tiden har stårtt stille,ingenting nytt allt er som før..... Så la han reise hjem og se hva som er mest viktig for han og hvist han er oppriktig glad i deg og virkelig elsker deg vill han vanntrives mer hjemme pga. savnet etter deg.... ***klemizar fra **** Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cassandra Skrevet 8. april 2002 Forfatter #4 Del Skrevet 8. april 2002 1212[ Dette Innlegg er endret av: Cassandra den 2002-04-09 12:42 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lottemor Skrevet 8. april 2002 #5 Del Skrevet 8. april 2002 Hei igjenn Cassandra... Det kan jo virke som om han ikke takler å ha "kontroll".... Allt er nytt rundt han til og med livs situasjonen han har ikke jobb.... Kansje han rett å slett har fått et stolthets knekk?? Og ikke takler å være "avhengig" av deg og ikke tørr fortelle deg det?? Bare en tanke som slo meg.... Er jeg på tyttebær tur hær tror du??? Klemizar fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cassandra Skrevet 8. april 2002 Forfatter #6 Del Skrevet 8. april 2002 1212[ Dette Innlegg er endret av: Cassandra den 2002-04-09 12:44 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lottemor Skrevet 8. april 2002 #7 Del Skrevet 8. april 2002 Har tenk tanken,men jeg vet at jeg ikke vill trives noe mer hjemme uten han enn jeg gjør hær med han..... Tenker det mest når han jobber 12 timer dag og jeg går hær alene kjenner ingen,den eneste jeg har å prate med er min dater på 16 månder..... Det som er godt da er når han kommer hjem og vi prater om det..... Han og min dater er det eneste jeg har også datamaskinen da.... ***ler*** Litt av et liv 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cassandra Skrevet 8. april 2002 Forfatter #8 Del Skrevet 8. april 2002 1212[ Dette Innlegg er endret av: Cassandra den 2002-04-09 12:44 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lottemor Skrevet 8. april 2002 #9 Del Skrevet 8. april 2002 Jeg er nokk ikke i norge... Flyttet til Svergie jeg..... Har bodd hær i bare tre månder så det kommer seg vel etter vært.... Får ta det med posetivt sinn.... Takk for tanken.. klem fra 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cassandra Skrevet 8. april 2002 Forfatter #10 Del Skrevet 8. april 2002 Er mannen din svensk da? Jeg synes svensk er et såååååå sexy språk Sambo er fra Fredrikstad og snakker flytende svensk. Jeg synes det er såååååååååååååååååååååååååå kult Jeg tror nok du finner roen etterhvert!! Får jeg lov til å spørre hvor du traff ham?? Hm... ligner vel ikke særlig på en debatt dette her.... *sss*12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lottemor Skrevet 8. april 2002 #11 Del Skrevet 8. april 2002 sendte deg en privat melling jeg.... 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå