Gjest Gjest Skrevet 12. mars 2008 #1 Skrevet 12. mars 2008 Hvor får jeg kjøpt en fin/stilig olabukse? Vil gjerne ha en som jeg ser litt slankere ut i (he,he) (rumpe/lår spesiellt) IKKE stram nederst i bena og fin passform. Mente jeg leste at H&M (eller var det noen andre av disse store kjedene) som hadde godt utvalg av stilige bukser og ikke var de så alt for dyre heller. Tar imot alle forslag uansett butikk:)
Gjest Gjest Skrevet 12. mars 2008 #2 Skrevet 12. mars 2008 Jeg liker godt jeans fra H&M i modellen "Loyal". Denne har litt bootcut og er ikke altfor lav i livet. Koster 398,- tror jeg. Finnes i svart, mørkeblå, mellomblå og gråsvart, hvis jeg ikke tar helt feil. Og så har jeg et par jeans fra Vero Moda som jeg er veldig fornøyd med. Husker ikke hva modellen het, men den har også litt bootcut og gir en slankende effekt. Har andre jeans fra Vero Moda som jeg ikke er så fornøyd med, som vier seg ut og som er altfor lave i livet, men denne er super.
Gjest Gjest Skrevet 14. mars 2008 #3 Skrevet 14. mars 2008 Jeg liker godt jeans fra H&M i modellen "Loyal". Denne har litt bootcut og er ikke altfor lav i livet. Koster 398,- tror jeg. Finnes i svart, mørkeblå, mellomblå og gråsvart, hvis jeg ikke tar helt feil. Tusen takk for tips! Denne skal jeg nok ta en titt på Og så har jeg et par jeans fra Vero Moda som jeg er veldig fornøyd med. Husker ikke hva modellen het, men den har også litt bootcut og gir en slankende effekt. Har andre jeans fra Vero Moda som jeg ikke er så fornøyd med, som vier seg ut og som er altfor lave i livet, men denne er super. Noen som vet hva denne buksen heter?
Gjest Gjest Skrevet 14. mars 2008 #4 Skrevet 14. mars 2008 TS her! Ble merkelig lagt inn dette innlegget mitt. Det jeg mente var takk for tipset fra H&M og om det er noen som vet hvilken bukse fra Vero Moda hun mener. Navn, type osv (dere forsod det sikkert:)) Takker for ALLE tips, må få meg noen skikkelige og kule jeans ( gjerne med litt slankende effekt)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå