Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Yihaa
Skrevet

Jeg har nå fått en ny Nokia. På min gamle Sony Ericsson har jeg masse telefonnummer jeg gjerne skulle ha overført. Hvordan gjør jeg det?

Hvis jeg bare bytter over SIM-kortet, henter den frem en to år gammel telefonliste?? Det har vel noe med at noe er lagret på SIM-kortet og noe på minnekortet, men hvordan i all verden fikser jeg det?

I bruksanvisningen til min nye Nokia står det at man kan overføre informasjon fra en annen kompatibel Nokia-enhet. Men jeg har jo Sony Ericsson fra før, så jeg er på en måte like langt....

Er det noen som kan gi et smart svar på bakgrunn av denne informasjonen, hadde jeg blitt glad!! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kopierer over alle kontaktene fra telefonen til SIM-kortet i den gamle telefonen, så kopierer du over fra SIM til telefon på den nye telefonen.

Det er vanligvis veldig enkelt å finne ut av det på menyen på telefon under telefonlisten.

Skrevet

Dessuten har de fleste mobilleverandørene tilbud om å lagre en kopi av adresselista på nettet, slik at du lett kan hente ned, når du skifter/mister telefon. Sjekk ut nettsiden til din leverandør.

Gjest Yihaa
Skrevet

Takk for svar, begge to!

Etter en del knoting i går fikk jeg det til slutt til. Utrolig hvor uvant og klønete det er med ny telefon når man kan betjene den gamle i blinde.

Dessuten har de fleste mobilleverandørene tilbud om å lagre en kopi av adresselista på nettet, slik at du lett kan hente ned, når du skifter/mister telefon. Sjekk ut nettsiden til din leverandør.

Ja, dette hørte jeg om i går. Skal sjekke det ut!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...