Gjest Prinsesse Zelda Skrevet 12. mars 2008 #1 Skrevet 12. mars 2008 Jeg heter Zelda. Dette synes mannen min er utrolig morsomt. Han har sett Zelda-serien på TV og YouTube, og har fått med seg Links utrolig irriterende catch-phrase: "Well excuse me, princess!" Se og gråt: Ja, Zelda-tegnefilm, her et utklipp av alle gangene Link sier de elendige ordene. Mannen min sier nå dette hele tiden. Skal han ta opppvasken, får jeg bare høre: "Well excuse me, princess!" Nå er det nok. Han hører jo ikke etter. Han sier det sikkert 10 ganger daglig. Hele tiden, enten det gjelder legging av skitne sokker i korga, eller jeg ber han skru opp lyden. IRRITERENDE! Hva kan jeg gjøre? Dette grenser til mobbing!
Gjest Venetia Skrevet 12. mars 2008 #2 Skrevet 12. mars 2008 Haha, så utrolig nærtagende du er, må vel få lov til å erte deg litt med det? Syns faktisk det var litt søtt jeg! Og han blir nok lei av å si det hele tiden etterhvert også, går nok over.
Jigva Skrevet 12. mars 2008 #3 Skrevet 12. mars 2008 Oki, plager det deg så må du prate med han om det. Det er da ikke noe annet å gjøre ved det.. En ting til kan du jo også gjøre: Ignorer det når han sier det, får han ingen respons i det hele tatt er det heller ikke moro å si det lenger. Ellers så er det vel kun å si ifra som mest sannsynlig vil gi det resultatet du vil ha raskt. Si at det er ubehagelig og slitsomt. Om han synes du overreagerer så sier du til han at dette er en følelse du har og derfor er det virkelig. Si at han godt kan si det av og til, det er jo bare litt moro, men ikke hele tiden. Du skal se at han forstår om han er en oppadgående mann.
Gjest Gjest Skrevet 13. mars 2008 #4 Skrevet 13. mars 2008 Fortell ham at det er spillene som er kule, og tv-serien er noe tull. Eller bare slå ham. Det hadde jeg gjort.
Miamor Skrevet 13. mars 2008 #5 Skrevet 13. mars 2008 Hvis du slutter å reagere på det, blir det ikke så morsomt lenger. Kjæresten min elsker å erte, kan bli utrolig irritert noen ganger, men har funnet ut at hvis jeg ignorerer det han sier av sånne ting, så gidder han ikke.
sEnsAtion Skrevet 13. mars 2008 #6 Skrevet 13. mars 2008 Har du sagt dette til han, det du her har skrevet? Kanskje du skal vise det til han? Det er ikke sikkert han mener det for å mobbe. Det kan hende dette er hans spesielle måte og særbehandle deg på og gi deg oppmerksomhet. Det kan hende det er hans humor. Uansett synes jeg du skal si hva du føler og si det mens du er alvorlig. Unnskyld, men jeg kan ikke noe for å smile når jeg leser dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå