Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har vært sammen la oss kalle han X i nesten 8 år, vi møttes når jeg var 15 og han var 14 år gammel, han var alt jeg noengang kunne drømme om. Men i disse 8 årene, så har vi hatt pauser og det har blitt slutt noen ganger, han har fått seg ny kjæreste, jeg har fått meg ny kjæreste. Men vi har alltid savnet hverandre og blitt sammen igjen. Selv om det alltid har vært litt å rydde opp i etter et brudd og blitt sammen igjen, så har vi klart det. For ca 4 år siden flyttet vi sammen, og var kanskje der problemene startet.. Ting ble for daglidags mellom oss, og vi tok hverandre for gitt. Vi hadde nesten ikke sex lenger og ting dabbet av.4-5 ganger det siste året så har han vært på fest og drukket seg for full, så full at han ble vanskelig å ha med å gjøre, han truet meg, så utrolig stygge ting til meg, såret meg.. og jeg var livredd. Dette skjedde også siste gang i en svært viktig høytid.. Dette gjorde at jeg mistet svært mye respekt til han. Men likvel elsket vi hverandre svært høyt, og vi kjøpte en leilighet sammen for 1 år siden. Ting ble ikke noe bedre av den grunn egentlig, men likvel trodde vi at vi skulle holde livet ut da vi har opplevd så mye sammen, men det som kanskje gjorde at vi holdt sammen var at vi levde på minnene...En ting som jeg setter svært høyt hos han er at jeg stoler blindt på han mht andre damer, jeg bruker svært lang tid på å stole på noen, og jeg brukte vel 3 år ca på å klare å stole på han. Den tryggheten han gir meg setter jeg også svært høyt. Vet at han aldri ville gjort noe mot meg..

Ca 3 måneder etter at vi flyttet inn i ny leilighet.. Så møter jeg en annen kar. En ganske kjekk mann som er 4 år eldre enn meg. Han var lett å prate med, meget tiltrekkende, bred kunnskap om ting, og et realistisk syn på livet. Jeg falt pladask for han... Han og jeg møttes i smug for samboeren min mange ganger, og ting gitt så langt at vi innledet et forhold. Men den store ulempen her er at han sitter i fengsel, han har sittet inne i 4 år ca. Men vi får likvel sett hverandre flere ganger i uken og har det utrolig bra med hverandre. Han setter så stor pris på meg hele tiden, og jeg føler meg virkelig spesiell. Han forteller meg hele tiden hvor gla han i er meg og hvor heldig han er som har truffet meg. Jeg føler meg veldig vel sammen han og han planlegger fremtiden sammen meg. Men det er et stort problem som stiller inn... Han har hatt et stort problem med utroskap, og han har vært utro i så og si alle forhold han har vært i, han sier at han aldri legger noe i det, er bare sex. Men likevel så frykter jeg dette svært mye... jeg går med en stadig klump i magen med at han vil gå til en annen dame. Han sa at han hadde en tendens til det når han hadde drukket, men at han aldri ville være utro mot meg. men jeg tenker på dette hele tiden, og stoler ikke på han i det hele tatt... Mange har sagt at jeg burde avslutte dette forholdet, og flytte tilbake til samboeren min, men vi har det så utrolig bra sammen og jeg er blitt virkelig gla i han. Og det kan jo godt være at han ikke vil være utro mot meg. Han vil også flytte sammen meg når han slipper ut nå snart, men jeg er livredd for å bli såret. Han er også veldig gla i å få oppmerksomhet fra andre damer, og er ganske flørtete med de. Det som gjør meg også usikker er at de damene han har hatt før meg, er utroli vakre, flere av de er modeller og modellpene. Føler at jeg ikke har så mye å stille opp med i forhold til de.. Hva han skal med en normal jente som meg.

Så spørsmålet er.. Hva gjør jeg?? Jeg kan fortsette å være sammen han, for vi har det virkelig bra sammen. Men jeg er hele tiden redd han vil være utro.. Eller så kan jeg gå tilbake til den forrige samboeren min...

Er virkelig i villrede her...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan jeg bare spørre hvordan i all verden du har klart å finne deg en fyr som sitter i fengsel??

Og jeg hadde aldri i livet tatt sjansen på dette nye forholdet hvis jeg var deg...

Hvis han er notorisk utro, så er det svært liten sannsynlighet for at det kommer til å forandre seg når han kommer ut av fengsel! Han kommer til å være utro mot deg! Sånne fyrer forandrer seg ikke...

Og han må jo ha gjort et ganske seriøst lovbrudd, siden han må sitter så lenge inne!

Det er veldig lett å late som at man er en annen person i noen timer et par ganger i uka! Så hvis jeg var deg ville jeg vært veldig skeptisk!!

Gjest Gjest
Skrevet

Han har mye fri, så han er ikke så mye i fengselet sånn sett.

Har møtt hele familien hansog han har møtt min og han lar meg ta en stor del i livet sitt, han inngår meg i alle planene sine og bruker all sin fritid på meg. Men skrekken er kanskje når han slipper ut...

Vet jo egentlig hva jeg burde gjøre, men han gir så mye av seg selv til meg. Har aldri blitt satt så pris på som jeg gjør av han. Han passer så godt på meg, og er rett og slett perfekt mot meg... er bare de utrogreiene som virkelig skremmer meg...

Er jo så vanskelig... Men han sier at han har lært, han vil satse denne gangen, han har blitt eldre og er ferdig med å tulle rundt.. Han vil ha et ordentlig forhold, gifte seg og ha barn... Men likevel..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...