Gjest Gørme't Skrevet 12. mars 2008 #1 Skrevet 12. mars 2008 Jeg begynner: :love: Når det bare er min kjære og jeg som skal ut å spise rommmantisk middag sammen, er favoritten: Hos Thea. Fordi: Lite, intimt og koselig sted med kjempekoselig interiør, lun og god stemning og utsøkt god mat. Betjeningen er koselige, proffesjonelle og utrolig serviceminded og maten er til å dø for!!! Man kommer inn, og får aldri lyst til å forlate stedet. man ønsker seg alltid tilbake, og føler seg alltid velkommen og tatt vare på når man returnerer. Prisene er gode - ikke stive priser i det hele tatt, og selv om det er sofistikert der, har det en lunhet og en sjarm ved seg, som jeg ikke har opplevd maken til noen andre steder. Når vi skal ut med barna og spise, er faktisk Druen på Aker Brygge et kjekt sted å spise; god mat , greie priser, familievennlig meny og et personale som "ser" barna. - Når barna får velge spisested, lander vi selvsagt på en eller annen Pizzarestaurant ( som regel Peppes på Aker Brygge pga. stort lekeområde ) Helt Ok det også for en familiemiddag med fornøyde unger!! ....Og dere??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå