Gå til innhold

Jeg er så lett-rørt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ville bare dele en fin opplevelse med dere her inne. Jeg var i bryllup i helgen. Sønnen til mammas barndomsvenninde giftet seg (la oss kalle ham Mikael), og mamma spurte helt på "tampen" om jeg ville bli med i kirken og se på. Jeg har ikke sett Mikael på 10 år. Jeg bestemte meg for å bli med, og det angrer jeg ikke på. Vielsen gjorde så sterkt inntrykk på meg at jeg har konstant gått og tenkt på den etterpå.

Når det ble stille i kirken, og alle satt og ventet på at bruden skulle komme, tenkte jeg at "denne gangen skal jeg kikke på brudgommen også, og ikke bare bruden" når hun skrider opp gulvet. Da dørene gikk opp, og bruden kom inn, kikket jeg fort på henne og snudde meg så for å se på Mikael. Han stod i hikstende gråt og måtte flere ganger gjemme ansiktet i hendene. Det var SÅ rørende å se! Jeg stor-tutet :grine: , og klarte nesten ikke stoppe gråten.

Under hele vielsen hadde de kun øyne for hverandre, og sendte hverandre stjålne, forelskede blikk hele tiden. Jeg tenkte at "dette må være ekte kjærlighet".

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har opplevd det samme!!!

Er mye fokus på bruden, men så innmari trivelig å se på brudgommen, han blir da rørt han og!!!

Skrevet

Har definitivt opplevd det samme...

Det er stort å se stolte, rørte og følsomme brudgommer stå å vente.

Jeg er så lettrørt at jeg gråter nesten bare av å lese om det!!

Jeg har en mistanke om at de lommetørklene jeg har den dagen kommer til å være fylt med salte tårer..........

Jeg har konkludert med at jeg skal bære de med stolthet.

Det er bare min måte å vise følelser på :wink:

Skrevet

Har aldri tenkt på å se på brudgommen....

men jeg skjønner jo at det må være et spesielt syn!

Skal jammen titte litt ekstra neste gang jeg er i bryllup...

Skrevet

Kjenner igjen dette egentlig, for det skjedde i vårt bryllup. Alle hadde øynene på meg, mens jeg klarte ikke å se andre steder enn på mannen min. Og han stod oppe ved alteret og var så rørt at han hadde tårer i øynene. Utrolig stor opplevelse, og jeg kommer definitivt til å være flinkere til å se på brudgommen under vielsen etter dette!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...