Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg ønsker meg en skikkelig kvalitetsveske i skinn, men bor ulagelig til. Er derfor interessert i alt som kan kjøpes på nett.

Er det noen som har erfaringer med denne siden?

Gi meg gjerne også tips om hvilken av veskene på siden dere evt ville valgt.

På forhånd takk for alle tips :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Ingen?

Jeg som syntes dette virket som en mulighet for meg..

Nå tror jeg ikke at jeg "tørr" å bestille likevel..

Skrevet

Jeg har ikke bestilt noe her selv, men var inne på siden og den virker veldig seriøs! Så tror ikke jeg hadde vært så veldig skeptisk:)

Skrevet

Jeg har bestilt ei veske derifra for en stund siden, jeg har ikke noe å utsette, husker vertfall ikke noe, og det er et bra tegn, jeg sendte mail til dem, fikk fort svar, mener at jeg fikk vesken ganske fort. Så tror du trygt kan handle der.

Jeg har så lyst på et belte derifra, men håper de snart skal ha salg!

• 4 måneder senere...
Gjest Gjest_Line_*
Skrevet
Jeg har bestilt ei veske derifra for en stund siden, jeg har ikke noe å utsette, husker vertfall ikke noe, og det er et bra tegn, jeg sendte mail til dem, fikk fort svar, mener at jeg fikk vesken ganske fort. Så tror du trygt kan handle der.

Jeg har så lyst på et belte derifra, men håper de snart skal ha salg!

Jeg har bestilt 4 vesker derifra siden juletider. Alle er sendt samme dag og mine mails er besvart samme dagen. Den ene passet ikke når jeg fikk den. Når jeg sendte varen tilbake så fikk jeg tilbakebetalt pengene samme uken. Her er det ingen ting å være bekymret for. Lykke til :)

Gjest Gjest_Agnete_*
Skrevet
Jeg ønsker meg en skikkelig kvalitetsveske i skinn, men bor ulagelig til. Er derfor interessert i alt som kan kjøpes på nett.

Er det noen som har erfaringer med denne siden?

Gi meg gjerne også tips om hvilken av veskene på siden dere evt ville valgt.

På forhånd takk for alle tips :)

Jeg kjøpte en skinn veske fra The Sak der og den er jeg veldig fornøyd med. Varen ble sendt samme dagen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...