Bliss Skrevet 12. mars 2008 #1 Del Skrevet 12. mars 2008 Heisann! Ville bare dele med dere at jeg er nysingel, og at jeg ikke kunne hatt det bedre! Var sammen med eksen i 3 år, men visste hele tiden at vi ikke hadde noe fremtid sammen. Hvorfor det tok oss så lang tid å bryte ut, det vet jeg jammen ikke.. MEN, nå er det hvertfall skjedd - and I`m lovin it! Ser på eksen som en venn nå, og håper vi forblir venner i fremtiden:) Nå skal det flørtes! Og leves! Og oppleves..og ja - alt! Jeg slipper å svare for noenting jeg gjør, jeg slipper krangling, bekymring, aah! Ville bare få det ut:) Kanskje ikke verdens mest interessante innlegg, men det får bare være:) Natta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 12. mars 2008 #2 Del Skrevet 12. mars 2008 Så flott for deg! Er lei av å være singel, men har det faktisk ganske så bra for tiden. Får ta det litt mer som det kommer, har mer enn nok med eksamener og jobb om dagen - og det er helt greit. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 13. mars 2008 #3 Del Skrevet 13. mars 2008 Så koselig for deg Synes det å være singel går nesten mer opp og ned enn det å være i et forhold. Nå er jeg i en "jeg er ensom" periode, kjipt, men de går heldigvis over realtivt fort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå