Gå til innhold

Houseofbrides.com

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøver å registrere meg på denne siden, men får det ikke til! På state/province aner jeg ikke hva som skal stå, hverken land, fylke eller verdensdel funker.. :flau: noen som kan hjelpe?

Mange fine kjoler her!

Gjest smotti
Skrevet

Jeg har bestilt en kjole derifra, kommer aldri til å bestille derifra igjen.. makan til vas og piss og unnskyldninger har jeg aldri opplevd før. Bestilte kjolen i midten av januar, og skal bruke den i slutten av mai. Fikk ikke noen datoer på noe før for 1 uke siden. og da var det eneste de kunne gi meg datoen på når fabrikken kanskje sender den til usa.. og det var i begynnelsen av mai.. så jeg har mine tvil på at den kjolen kommer når den skal.

Og pga av at de driter seg og roter det til måtte jeg plutselig ut med 200 kroner ekstra for rush order.... Når jeg har prata med de på online chat, har de ofte bare sluttet å prate til meg, altså avlsutta samtalen uten å ha svart meg på det jeg lurer på. Og andre ganger ignorert anropet umiddelbart.

Dette er en gigantisk kjede som lever det glade liv i usa, og gjør det bra der borte da de også har flere butikker rundt omkring, men for oss som lever her i Norge, vil jeg anbefale å bruke noen andre... :)

Skrevet
Jeg har bestilt en kjole derifra, kommer aldri til å bestille derifra igjen.. makan til vas og piss og unnskyldninger har jeg aldri opplevd før. Bestilte kjolen i midten av januar, og skal bruke den i slutten av mai. Fikk ikke noen datoer på noe før for 1 uke siden. og da var det eneste de kunne gi meg datoen på når fabrikken kanskje sender den til usa.. og det var i begynnelsen av mai.. så jeg har mine tvil på at den kjolen kommer når den skal.

Og pga av at de driter seg og roter det til måtte jeg plutselig ut med 200 kroner ekstra for rush order.... Når jeg har prata med de på online chat, har de ofte bare sluttet å prate til meg, altså avlsutta samtalen uten å ha svart meg på det jeg lurer på. Og andre ganger ignorert anropet umiddelbart.

Dette er en gigantisk kjede som lever det glade liv i usa, og gjør det bra der borte da de også har flere butikker rundt omkring, men for oss som lever her i Norge, vil jeg anbefale å bruke noen andre... :)

Hva betalte du i frakt og hvordan registrerte du deg?

Skrevet

De har den kjolen på BestBridalPrices også, til en litt rimeligere penge... Og de har en kampanje hvor en kan få gratis sko/slør - dersom man ikke trenger dette så får man frakten gratis (som ligger på rundt $150) - jeg sendte de nemlig en mail med noen spørsmål siden jeg vurderer å kjøpe kjole derfra.

Gjest smotti
Skrevet
Hva betalte du i frakt og hvordan registrerte du deg?

Skal vi se... tilsammen nå er det vel 4-500 kroner... Jeg registrerte meg sånn det står.. fylte inn adressen å sånn....

Gjest Gjest_Solita_*
Skrevet

Det skjønner jeg er irriterende! Jeg har heldigvis god tid på meg. Vi gifter oss 9.mai 2009. Bestile i dag. Herlig med lav dollarkurs

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...