kitekatt Skrevet 11. mars 2008 #1 Skrevet 11. mars 2008 Helst ikke så veldig dyr, men som er god å lage Irish Cofee av. Liker ikke de veldig skarpe, men litt runde i smaken. (liker egentlig ikke whiskey i det hele tatt men kun i denne drikken..hehe)
Dizzy Skrevet 11. mars 2008 #3 Skrevet 11. mars 2008 Jameson, ja. Det var i alle fall den de fleste ville ha i sin Irish coffe da jeg jobbet i bar.
Eliza Doalot Skrevet 11. mars 2008 #4 Skrevet 11. mars 2008 Tullamore Dew er ganske vanlig å bruke i Irish Coffee.
Brunhilde Skrevet 12. mars 2008 #5 Skrevet 12. mars 2008 Jeg foretrekker Jamesom til Irish Coffee. Tullamore Dew er bedre å drikke bar, syns jeg.
ThirtySomething Skrevet 12. mars 2008 #6 Skrevet 12. mars 2008 Helst ikke så veldig dyr, men som er god å lage Irish Cofee av. Liker ikke de veldig skarpe, men litt runde i smaken. (liker egentlig ikke whiskey i det hele tatt men kun i denne drikken..hehe) Et godt tips er å bruke Tia Maria i steden for Whiskey. Fungerer bra her Da får du en mer rund smak, og ikke den spritsmaken som jeg ofte får når den lages med Whiskey.
Gjest nextlife Skrevet 12. mars 2008 #7 Skrevet 12. mars 2008 Et godt tips er å bruke Tia Maria i steden for Whiskey. Da heter det Calypso Coffèe Synes foressten også at Jameson passer best til Irish Coffèe.
Gjest Gjest Skrevet 12. mars 2008 #8 Skrevet 12. mars 2008 Da jeg var i Irland fikk jeg beskjed om at det kun var Paddy som skulle brukes til Irish Coffee...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå