Kelsey Skrevet 5. mai 2003 #1 Del Skrevet 5. mai 2003 Hva er deres favoritt desserter? Er glad i dessert til maten, men er veldig kresen på dessert, og trenger noen nye ideer Amerikansk cookie dough is er min favoritt, men det er jo litt synd da, for det har jeg jo tilgang på ganske sjelden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 5. mai 2003 #2 Del Skrevet 5. mai 2003 Favoritter: 1...Hjemmelaget karamellpudding * Tilslørte blondepiker * Hjemmelaget isparfait * Fruktsalat * Rabarbrakompott * Riskrem med rød saus * Eksotisk frukt med vaniljeis (finner den i frysedisken - ha den i sukkerlake) Men må nå innrømme at ingenting slår karamellpuddingen... Maya30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Octavia Skrevet 5. mai 2003 #3 Del Skrevet 5. mai 2003 Hjemmelaget sitronfromasj har vært en favoritt lenge. Lagde Nigella-is for litt siden. En god nr. 2! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BlaBla Skrevet 5. mai 2003 #4 Del Skrevet 5. mai 2003 Rabarbrakompott - kan jeg få oppskriften. Det hørtes kjempegodt ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 5. mai 2003 #5 Del Skrevet 5. mai 2003 hjemmelaget sjokolademousse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandman Skrevet 5. mai 2003 #6 Del Skrevet 5. mai 2003 Etter "torarne"'s innlegg på Seksualitet "Sprøe lyster som skremmer jentene???", så kan man vel si at denne tråden er noe beslektet...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 5. mai 2003 #7 Del Skrevet 5. mai 2003 Rabarbrakompott - kan jeg få oppskriften. Det hørtes kjempegodt ut. Tusen takk... :oops: Jeg pleier bare å koke opp rabarbra og vann. Har i litt sukker, vaniljesukker og litt sitronsaft. Smakes til slik at DU synes den er god. Når den er ferdig kokt - ca. 20 min.... Jevnes den med en potetesmelblanding (potetmel og vann). Når du har jevnet kompotten - er den ferdig. Ikke kok den mer da. (Blir bare tynn igjen) Oppbevares i romtemperatur. (Kompotten blir grå i kjøleskapet) Nydelig, enkel og billig sommerdessert. Eller vinterdessert dersom du hiver rabarbra i frysen... Husk å plukk inn rabarbra FØR sankthans - best da. Lykke til Maya30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tigerpia Skrevet 5. mai 2003 #8 Del Skrevet 5. mai 2003 Lune honningbananer, med nøtter og is!! På en god toer kommer "himmelsk lapskaus" ... og for ikke å glemme: Mørk, fyldig sjokoladekake!!! *vil ha dessert nå* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xeyes Skrevet 5. mai 2003 #9 Del Skrevet 5. mai 2003 - Sagopudding med bringebærsaus. - Riskrem med varm kirsebærkompott. Mmmm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lott@ Skrevet 6. mai 2003 #10 Del Skrevet 6. mai 2003 Sjokolademousse med bringebærcoulis Intet over, intet ved siden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BlaBla Skrevet 6. mai 2003 #11 Del Skrevet 6. mai 2003 Bringebærcoulis - hvordan lager man det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lott@ Skrevet 6. mai 2003 #12 Del Skrevet 6. mai 2003 Bringebærcoulis er noe av det enkleste man kan lage. Bringebær (eller andre bær om man ønsker) kjøres i halvfrossen tilstand i processor til du får en tyktflytende saus. Sukker tilsettes etter smak og behag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 6. mai 2003 #13 Del Skrevet 6. mai 2003 Jeg elsker hjemmelaget karamellpudding! Mmmm Ellers er det veldig få desserter jeg ikke liker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 6. mai 2003 #14 Del Skrevet 6. mai 2003 Jeg elsker creme brulèe :D Hjemmelaget karamellpudding er også sinnsykt godt Paier med bær og vaniljekrem er herlig ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. mai 2003 #15 Del Skrevet 6. mai 2003 Etter "torarne"'s innlegg på Seksualitet "Sprøe lyster som skremmer jentene???", så kan man vel si at denne tråden er noe beslektet...? Du kan så si Sandman... Men jeg nekter nå i alle fall å spise min favorittdessert av deg før du har slått ned lokket!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandman Skrevet 6. mai 2003 #16 Del Skrevet 6. mai 2003 Du kan så si Sandman... Men jeg nekter nå i alle fall å spise min favorittdessert av deg før du har slått ned lokket!!! Man slipper å slå ned lokket, Revetispa, det bruker vanligvis å falle ned av seg sjøl mens man pisser... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå