Gjest Anonymous Skrevet 5. mai 2003 #1 Skrevet 5. mai 2003 Sitter her med et hefte om "jentebølgen". Ser det er en landsdekkende greie, skal du delta?
Fru Fomle Skrevet 5. mai 2003 #2 Skrevet 5. mai 2003 Jeg har tenkt litt på det, ja! Liker å jogge for å holde meg i form, og synes det er veldig greit å ha noen mål og trene mot. Hvor har du fått tak i brosjyre?
Iset Skrevet 5. mai 2003 #4 Skrevet 5. mai 2003 hmmm sitter her med begynnende bekkenløsning og misunner dem som kan løpe uten å få vondt :cry:
bluesky Skrevet 5. mai 2003 #5 Skrevet 5. mai 2003 Hvert år tenker jeg å melde meg på, men jo nærmere det kommer jo lettere blir det å finne på noe annet
Anglofil Skrevet 6. mai 2003 #6 Skrevet 6. mai 2003 Hei... Nei jeg skal ikke delta...Har ikke tid... Klemz fra:
Gjest Anonymous Skrevet 6. mai 2003 #7 Skrevet 6. mai 2003 Ja jeg skal være med.Blir 9 gang jeg er med.
Amelie Skrevet 6. mai 2003 #8 Skrevet 6. mai 2003 Hvis det er noe i nærheten så tragisk som Grete Waitz løpet, så tror jeg at jeg står over... Amelie
waco Skrevet 6. mai 2003 #9 Skrevet 6. mai 2003 Hvorfor har vi "jentebølgen"? Hvorfor må man igangsette prosjekter for at kvinner skal slanke vekten? Når 2 av 3 kvinner er misfornøyde med fasongen sin er det på tide å reagere! Derfor blir jentebølgen skapt, kvinner klarer ikke å få til noe på egen maskin. Dere trengs å bli dominert både i idretten og i arbeidslivet. Noen er rett og slett skapt for andres omtanke. Synd og si det, men slik er det. Når dere ikke klarer å passe vekta deres sjæl... Waco
Gjest Embla s Skrevet 7. mai 2003 #11 Skrevet 7. mai 2003 Hvorfor har vi "jentebølgen"? Hvorfor må man igangsette prosjekter for at kvinner skal slanke vekten? Når 2 av 3 kvinner er misfornøyde med fasongen sin er det på tide å reagere! Derfor blir jentebølgen skapt, kvinner klarer ikke å få til noe på egen maskin. Dere trengs å bli dominert både i idretten og i arbeidslivet. Noen er rett og slett skapt for andres omtanke. Synd og si det, men slik er det. Når dere ikke klarer å passe vekta deres sjæl... Waco Du er litt morsom innimellom faktisk (ikke ironisk ment)!
Kevin Skrevet 9. mai 2003 #12 Skrevet 9. mai 2003 Jentebølgen.... er det en bølge som skyller inn over deg? I såfall.... ja takk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå