Gjest Fru Meta Skrevet 5. mai 2003 #1 Del Skrevet 5. mai 2003 Nå er vi gift. Vi hadde en fantastisk dag og dere som venter har så absolutt noe å glede dere til.. Jeg skal skrive mer referat når jeg får sortert inntrykkene. Nå vil jeg bare si tusen takk for alle råd og tips som jeg har fått underveis i planleggingen! Dere har vært til STOOOR hjelp :D http://home.c2i.net/ffffffffff/oddvar/lohn...ne-3-mai-03.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trampe Skrevet 5. mai 2003 #2 Del Skrevet 5. mai 2003 Gratulerer og lykke til!! Hilsen Trampe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Armonia Skrevet 5. mai 2003 #3 Del Skrevet 5. mai 2003 Gratulerer så mye :D Dere var kjempefine begge to Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nikki Skrevet 5. mai 2003 #4 Del Skrevet 5. mai 2003 Gratulere så mye og Lykke til videre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 5. mai 2003 #5 Del Skrevet 5. mai 2003 Føyer meg inn i rekken av gratulanter. Lykke til videre! Gleder meg til det blir min tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gleder meg! Skrevet 5. mai 2003 #6 Del Skrevet 5. mai 2003 Gratulerer så mye!!! Dere ser kjempe fine ut, og veldig lykkelige!!! Lykke til videre!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 5. mai 2003 #7 Del Skrevet 5. mai 2003 Så flotte dere er! Gratulerer så masse ( fra ei som gleder seg veeeldig!! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tyren Skrevet 5. mai 2003 #8 Del Skrevet 5. mai 2003 Gratulerer så mye! Dere var kjempeflotte!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soul Skrevet 5. mai 2003 #9 Del Skrevet 5. mai 2003 Gratulerer !! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissiS Skrevet 5. mai 2003 #10 Del Skrevet 5. mai 2003 Gratulerer kjempemasse! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuva77 Skrevet 5. mai 2003 #11 Del Skrevet 5. mai 2003 Dere var nydelige Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå