Småkjekset Skrevet 11. mars 2008 #1 Skrevet 11. mars 2008 Jeg trenger deres hjelp.. Kjæresten min har snart bursdag og jeg har nesten alt klart for meg når det gjelder hva han skal få. Har blant annet lyst å gi han en tommelring, men ikke en "vanlig" en. Det jeg tenker på er å få gravert inn noe som han hadde satt pris på. Han er veldig stor fan av TOTO, så tenker å få gravert inn noe fra en sang. Har blant annet tenkt på: Two hearts forever, one heart alone I'm giving you the only heart I have Men så kommer greia, sangen vår er Africa, og har prøvd å finne ut hvilken linje som passer best fra den sangen. (Vet ikke hvor mange bokstaver det går an å få gravert inn i ringen helt heller.) Men det klarer jeg ikke helt. Er det noen av dere som ser en linje i den sangen som skiller seg mer ut enn de andre, med tanke på å få frem hvor glad man er i en person? Håper dere kan hjelpe meg
Jigva Skrevet 11. mars 2008 #2 Skrevet 11. mars 2008 Hva med: Its gonna take a lot to drag me away from you
Småkjekset Skrevet 11. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. mars 2008 Er en veldig bra linje det der ja Er det noen som vet hvor mange bokstaver det er mulig å ha når man skal gravere de inn i en ring??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå