Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

heisann!

ja, som vi alle er klar over så nærmer bikinisesongen seg med storm skritt, og regner med det er flere enn meg som har begynt på den siste innspurten med trening. men en liten sak som plager meg cellulitter :roll:

Er det noen her som har prøvd noen kremer som visstnok skal redusere cellulitter som virker? noen som har prøvd comet?(eller noe annet)

Noen som har noen råd for hva man kan gjøre for at det skal bli mindre? tørrbørsting, hjelper det? eller dusje i kaldt vann? Rådene er mange, men noen som har fått noen effekter av de?

Så lurte jeg på om noen visste om noe som kan gjøre at synlige blodårer på lår/legger blir mindre synlige?

Takker så kjempemye for svar! :Nikke:

Ha en fortsatt fin dag da!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøvd Comet i noen uker, men dette var i håp om å bli kvitt noen cm rundt magen. Hjalp over hodet ikke, jeg ble faktisk større :roll: Men jeg så akkurat en annen her inne som hadde mistet flere cm både på mage og lår med Comet, men vet ikke om cellulittene gikk med i dragsuget. Ellers kan du jo prøve Loreal Perfect slim. Denne får man jo for en slikk og ingen ting. Det er noen på jobben som var veldig fornøyd med den. Jeg har den selv også, men jeg gir alltid opp underveis: er så kjedelig å drive med den heftige innsmørningen syns jeg...

Lykke til!

Gjest Lalla-di
Skrevet

Kan anbefale body toner fra Forever Living Products.

Den virker faktisk, og kommer med penger tilbake garanti på 90 dager!!!!

Skrevet

Jeg har en venninne som bruker Loreal Perfect slim og hun merket visstnok bedring etter en uke.

Skrevet

Ja! L'oreal Perfect Slim er super! Gir glatt og cellulittfri hud. :D

Skrevet

hei! ville bare si at jeg brukte loreal perfect slim en periode.. du må ha mye tolmodighet, jeg gav også opp all smøringen til slutt. det som skjer når du bruker en slik krem er at den går inn i det øverste hudlaget (tror jeg) og den virker slik at huden svulmer opp litt. dermed blir ikke cellulittene lenger så synlige. dessverre. de forsvinner ikke.... ja jeg skulle også ønske...

Skrevet

Jeg har brukt en krem fra Vichy (fås kjøpt på Apotek 1) i en måneds tid nå. Jeg synes den virker, men cellulittene er ikke helt borte. Men de har blitt mindre synlige ja!

Skrevet

Takker så mye for svar :lol: Dere som har fått noe effekt med disse kremene, har dere gjort ting ved siden av?(trening, forandret kosthold,tørrbørsting,kaldt vann, etc.)

Hjelper disse mot strekkmerker også?

Tenkte på hvis de strammer opp huden..

Ha en fortsatt fin dag da dere :D

Gjest Anonymous
Skrevet

Til *sunshine* og Sarie.

Hadde venninnen din starie og du *sunshine* mye cellulitter før dere begynte med loreal perfect slim? Eller hadde dere bare bittelitt? Jeg har nemlig ganske mye cellulitter på rumpa og litt på lårene. Troe dere det er verdt forsøket?

Gjest Mina72
Skrevet
Takker så mye for svar :lol: Dere som har fått noe effekt med disse kremene, har dere gjort ting ved siden av?(trening, forandret kosthold,tørrbørsting,kaldt vann, etc.)

Hjelper disse mot strekkmerker også?

Tenkte på hvis de strammer opp huden..

Ha en fortsatt fin dag da dere :D

Har ikke svart før, men har også brukt Body Toning fra FLP. Jeg gjorde ikke noe annet enn å smøre meg inn med krem og snurre folie rundt, som beskrevet på pakken, men det hadde overraskende god effekt. Huden ble i tillegg mye strammere og fastere, så omkretsen sank litt!!! :o

Mot strekkmerker bruker jeg MSM fra samme firma som Body Toning (Forever Living) og det demper merkene, men er ikke helt borte.

Skrevet

På spørsmålet om disse mirakel-kremene hjelper hvis man har mye cellulitter: NEI!!! Ihvertfall ikke på meg! Jeg har ganske mye på utsiden av lårene,og det ser ut som det bare blir mer og mer! Jeg har prøvet alle de kremer som er å få kjøpt, bortsett fra comet da, og ingenting får bort dette helsikes greiene jo!! Har faktisk vurdert en fettsuging av lårene for å bli kvitt det for godt, men det koster jo litt da :cry:

Skrevet

Jeg tror ikke at noen av disse kremene kan fjerne cellulitter. Har prøvd MANGE av dem selv opp gjennom årene, og jeg har sannelig cellulitter fortsatt :ler: Jeg kommer nok alltid til å ha det, men jeg har innfunnet meg med at slik ser jeg ut, og at det sannsynligvis er mest synlig for meg og at andre neppe bryr seg.

Men et par ting gjør jeg for at huden på rumpe og lår skal se bedre ut:

Hver morgen før dusjen tar jeg en omgang tørrbørsting med hampvott.

Etter dusj smører jeg meg inn med L´Oreal Perfect Slim. Cellulittene blir ikke borte av dette, men huden blir myk og fin og virker litt glattere. Det er egentlig ikke store forskjellen, men det FØLES bedre for meg ihvertfall.

I tillegg trener jeg regelmessig spinning og jogging. Et visst minimum av muskler i rumpe/lår området gjør jo også at det ser bedre ut i forhold til en totalt utrent og slapp kropp.

Gjest Hilde K S
Skrevet

Trene, trene, trene,trene og drikke mye vann.

Dette fører rett og slett til at slaggstoffene som resulterer i celulitter blir skylt ut og at fettet blir erstattet av muskler.

I tillegg bør man bruke en god krem på problemområdene rett og slett fordi det holder huden myk.

Skrevet

hei

hadde noen få merker på baken min, ikke store greier men de irriterte meg.. men hadde jo lest at man ikke fikk de vekk så tenkte ikke så mye over det. men så begynte jeg å smøre inn kroppen for å tilføre den fuktighet etter hver dusj.. brukte en krem fra the body shop-- tror den heter noe med butter eller noe.. og har merka nå at de er ganske så "usynlige" nå..gledelig overraskelse!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...