Gå til innhold

Nå kuler jeg den hjemme

Anbefalte innlegg

Gjest indiangranny
Skrevet

Hei :)

Gubben har dratt på kurs i dag i regi av Aetat,så sitter jeg her da alene foran pc`n.Nei det er ikke synd på meg,jeg har ryddet skuffer , skap og vasket badet nå som :hjerte: kjekkasen :hjerte: min er borte.Jeg klør skikkelig av arbeidslyst i dag men må jo ha noe å gjøre seinere i uka også.har ikke hjerte til å sitte på pc 24 timer.Jeg kommer nok til å kose meg i mitt eget selskap med en god bok,håndarbeid og en kopp kaffe. :hoppe: Når gubbings kommer hjem er maten på bordet.Er det noen som synes det er ok og stelle for mann og hjem.Faktisk jeg liker det jeg håper jeg ikke får pepper for mine utsagn nå,for pepper har vi nok av her i huset. :gape:

hilsen "husmoren"

Videoannonse
Annonse
Gjest Tristessa
Skrevet

Kos deg med hjemmedagen din, Indianlady. Har fri jeg også, men kan ikke akkurat si at jeg har vært så huslig - her går det i lesing....

Skrevet

Jeg skulle gjerne vært mer hjemme og kost meg med husarbeid! :lol: Men så er det disse pengene da som er greie og ha...

Kos deg masse med god samvittighet, hørtes kjempedeilig ut og lese en god bok. Kunne jeg også tenkt meg. :Drømme:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...