Gå til innhold

LYKKELIG:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Litt om meg Jeg er ei jente paa snart 21 aar ,har vert sammen med min kjere som er 2.5 aar eldre enn meg i 5aar og nesten 2 maander :) Torsdag 06 mars gikk han ned paa kne og fridde til meg .. har alltid vist at vi skal gifte oss men det er jo liksom saa lenge til i folge vaare planer.. men saa overrasket han meg saa utrolig mye naar han fridde :love: saa naa er vi forlovet :) og jeg har faatt en nydelig ring av han..

Men saa har det seg slik at vi kommer i fra en litt religios familie hvor tradisjoner er veldig viktige :kjefte: saa vi har valgt aa ikke si det til noen enda f:r han er ferdig med studie seg jobb og har faatt i orden alt det lille som vaar dumme familie krever :kjefte:

men men.... jeg har klarte bare ikke aa holde det saa hemmelig saa matte bare faa dele det ut her inne :) er det noen flere som er i samme situasjon at de maa holde forlovelsen hemmelig? vi skal ikke gifte oss f:r om 2.5 aar :sjenert: er det flere som skal gifte seg om saa lenge til som meg:( foles som om det er 100 aar til ...

men det er alikevel deilig aa tenke paa at naa er vi et steg videre :rødme: i forholdet...

Skal begynne aa spare penger allerede :fnise: ... hvor mye har dere satt av til brylluppet?

Faar aa si det saann saa kommer vi fra en kjempe kjempe stor familie saa gjester vil det nok bli mange av sikkert like mange som det var i min sosters bryllupp og da snakker jeg om 400 personer :sjenert: .. saa foler at all verdens penger nesten er for lite..

Hilsen fra overlykkelige lille meg :klemmer:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann! Gratulere så mye!! :)

Er dere samboere eller? For om dere er det så er nok relgiøse konservative familiemedlemmer om så mer sjokkert over det enn om dere er forlovet, slik jeg kjenner sånne folk da. Så går nok fint da å fortelle at dere er folovet, det vil ikke sjokkere dem noe mer det... :) Dessuten tror jeg de vil bli imponert når dere sier dere vil vente til han ikke studerer lenger og at dere har råd. :)

Skrevet
Heisann! Gratulere så mye!! :)

Er dere samboere eller? For om dere er det så er nok relgiøse konservative familiemedlemmer om så mer sjokkert over det enn om dere er forlovet, slik jeg kjenner sånne folk da. Så går nok fint da å fortelle at dere er folovet, det vil ikke sjokkere dem noe mer det... :) Dessuten tror jeg de vil bli imponert når dere sier dere vil vente til han ikke studerer lenger og at dere har råd. :)

Hei :) takk takk ... ja du har vel egentelig litt rett der ... men vi har valgt aa holde det litt hemmelig alikevel siden vi vet det vil bli problemer.

penger er egentelig ikke det som er et kjempe problem det har vi begge jeg jobber fullt og tjener veldig godt til og vere saa ung har egen leilighet osv han kommer ogsaa fra en familie som har god standard men problemet er at det alltid har vert slik at i begge familiene saa har ingen tatt det store steget f:r de begge er i jobb osv vet det maa h:res helt vildt ut men slik er det faktisk og vi vil sikkert ogsaa h:re at vi er for unge osv men vi har jo tross alt vert sammen i over 5 aar vi kjenner hverandre ut og inn elsker hverandre mer enn noe annet har alltid vist at det er oss to selvom familien vaares egentelig har sittett og ventent paa at snart saa blir det sikkert slutt mellom dem :sukk: (FORDE VI GIKK INN I ET FORHOLD UTEN AA VERE GIFT) i tillegg til at de er religiose saa er det liksom big deal for begge at vi er sammen osv det er liksom mer enn nok for dem... og vist vi skulle komme og si at vi har forlovet oss f:r han er ferdig utdannet vet jeg at familien hans ville klikket og at min familie heller aldri hadde vist forstaaelse

Men han er ferdig utdannet til neste sommer og forhopentlig faar han sikkert seg en god jobb i en bra bank ... slik at vi da kan gaa fram og fortelle dem om det... det er jo ikke 1 gang vi har skjult noe faar aa si det saann forholdet vaart begynte jo hemmelig det au ...

Skal prove aa holde ut og bare planlegegge i all hemmelighet hehe :)

Ps saa er det jo veldig mye bra tips osv her inne som nesten gjor at jeg ikke klarer aa stoppe aa forestille meg alt jeg skal ordne selvom det er saa lenge til :tristbla:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...