lillemy8808 Skrevet 11. mars 2008 #1 Skrevet 11. mars 2008 Jeg har i mange år hatt myke pyjamaser (ikke "silkeglatte" men "kosemyke"), med lange armer, da jeg fortrekker å sove i det heller enn t-skjorte. Og jeg loffer ofte rundt i pyjamasen på kveldstid eller etter jeg har dusja (stress å kle på seg når man er fuktig), og da synes jeg en "hel overdel" i motsetning til t-skjorte uten armer, varmer mer. Igår var vi på Sparkjøp, da mesteparten av klesbutikken på hønefoss-senteret jo er stengt pga oppbygging. Alltid følt at det er så mye "myke" ting på sparkjøp, så jeg tenkte at DER har de nok en slik pyjamas! Hadde bare noen få som var i silkestoff, noe som ikke er aktuelt i det hele tatt. Idag var vi innom mesteparten av klesbutikkene på Sandvika Senter, uten at jeg fant noe mer enn silkepyjamaser, eller myke med t-skjorte. Eller jeg fant en myk, på en eller annen jålete butikk jeg ikke husker navnet på, så den hang rett ved inngangen derfor gikk jeg jo så klart inn for å se nærmere. Kostet bare 700 og noe... Snakket med kusina mi om dette før idag, sa vi skulle ut lete etter ny pyjamas, og hun var helt enig. Mykt stoff er mye bedre å sove i enn silkestoff, så jeg er jo langt fra alene om å ville ha en slik! Så hvor gjemmer bomullspyjamasene seg?! Nettbutikker er ikke et problem, jeg må bare vite at det er en kjede å stole på. pyjamaser passer jo stort sett bra uansett, trenger jo ikke å prøve dem slik f eks topper og bukser. Og at prisen er ok. Problemet er at den ene av mine 2 allerede slitne pyjamaser, nå er revnet utover hele ryggen og greier, så den er jo ikke noe å samle på.. Altså er det litt "krise", hva skal jeg da bruke når min hele pyjamas må vaskes? Savner allerede kosepyjamasen min
Nausicaä Skrevet 11. mars 2008 #2 Skrevet 11. mars 2008 (endret) Om du ikke bryr deg så mye om hvordan pysjen ser ut, kan det hende de har litt mer dekkende pysjer på butikker som Kapp Ahl (altså butikker som retter seg litt vekk fra slank-og-sexy-modellene). Jeg har en superkoselig kosebukse fra Cubus, kjøpte ikke topp til så husker desverre ikke om det var langermede til. Men jeg mener å ha sett på Cubus også. Edit: De har langermede på laredoute.no og ellos.no Endret 11. mars 2008 av frøken:)
lillemy8808 Skrevet 11. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. mars 2008 Eneste jeg fant på Kapp Ahl var silkepysj der også... faktisk. Som sagt, vi var på ganske mange av butikkene på Sandvika Senteret så jeg husker ikke navnet på alle, men alle store kjeder som H&M, Cubus og Kapp Ahl ble besøkt. Skal se på ellos.no det så lovende ut.
Gjest Rosin Skrevet 11. mars 2008 #4 Skrevet 11. mars 2008 I de to siste Sparkjøpkatalogene jeg har sett hadde flere typer flanellspysjamaser. Altså god og myk bomull. Rart og dumt hvis de har sluttet med dette.
Skravla Skrevet 11. mars 2008 #5 Skrevet 11. mars 2008 Så mange flanell og bomullspysjer før jul. Bl.a. på Sparkjøp. Kanskje det er sesongen. Er vel ikke den etterspørselen etter de nå.
Gjest kosa Skrevet 11. mars 2008 #7 Skrevet 11. mars 2008 Jeg handler mine kosepysjer i undertøysbutikker. Der har de alltid stort utvalg av herlige pysjer i flanell og bomull (Triumph har masse fint i bomull). Det koster ikke allverdens heller. En god og myk bomullspysj får du fra 300 kroner og oppover.
Wildy Skrevet 11. mars 2008 #8 Skrevet 11. mars 2008 Jeg har flanelsspysj fra Tekstilfunn, med Snoopy på ! Lekkert, ja....hehe.... men veldig god!
Nicky B Skrevet 11. mars 2008 #9 Skrevet 11. mars 2008 Så hvor gjemmer bomullspyjamasene seg?! I barneavdelingen på Kappahl. Jeg har funnet fant mange glitrende gode pysjer der i både bomull og flanell. Største størrelsen (170) er ganske romslig og passer en rekke fasonger.
Champagnepiken Skrevet 12. mars 2008 #10 Skrevet 12. mars 2008 Undertøysbutikkene La Senza (bla på Byporten i Oslo) har flere typer myke pysjer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå