Gjest Gjest_Blondie_* Skrevet 11. mars 2008 #1 Skrevet 11. mars 2008 Jeg skal stripe håret mitt (lysere), hvilket merke er best? Har bare brukt polyblonde før, men er det noen bedre? Har hørt litt skryt om H&M sine striper også, noen med erfaringer? xox Blondie
zilje_k Skrevet 11. mars 2008 #2 Skrevet 11. mars 2008 Det beste er å gjøre det hos en frisør... Er selv frisør, så har sett mange reultater som ikke har vært vellykket og som ofte ender opp dobbelt så dyrt som i utganspunktet.. :gjeiper:
Grissini Skrevet 11. mars 2008 #3 Skrevet 11. mars 2008 Jeg har dessverre aldri fått selv eller sett på andre, pene stripet etter gjør-det-selv-metoden.
Gjest Gjest_Blondie_* Skrevet 11. mars 2008 #4 Skrevet 11. mars 2008 Jeg har gjort det tidligere, og det er bare snakk om å ta etterveksten. Frisøren min sa til og med at jeg kunne gjøre det selv. Så om noen har erfaringer med forskjellige merker? xox Blondie
IloveNY Skrevet 13. mars 2008 #5 Skrevet 13. mars 2008 Når jeg for noen år siden hadde blondt stripet hår brukte jeg H&M sin, og var veldig fornøyd med den:) Bare pass på å ikke dra for mange striper ut av hetta! jeg endte opp med helbleket hår til slutt...
Gjest Gjest_Blondie_* Skrevet 13. mars 2008 #6 Skrevet 13. mars 2008 Når jeg for noen år siden hadde blondt stripet hår brukte jeg H&M sin, og var veldig fornøyd med den:) Bare pass på å ikke dra for mange striper ut av hetta! jeg endte opp med helbleket hår til slutt... Takk for svar IloveNY! Helblondt? Det er jo det jeg vil ha
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå