blå Skrevet 11. mars 2008 #1 Skrevet 11. mars 2008 Noen som har noen gode tips til hva jeg skal servere når vi er en venninnegjeng som skal spise lunch. Må innrømme at jeg ikke er noen spesiellt god kokk, og klarer ikke å lage allverden. Men enda værre er å finne på hva man skal lage. har noen noen gode og ikke alt for kompliserte tips??
Gjest Pupsilure Skrevet 11. mars 2008 #2 Skrevet 11. mars 2008 Noen gode smørbrød med forskjellig godt pålegg. Roastbeef og majones, reker, røkelaks og eggerøre, ost og skinke, kokte egg +++ Kjøp inn godt brød, legg to skiver oppå hverandre, og del på skrått, eller bak rundstykker selv.
Tropehus Skrevet 12. mars 2008 #3 Skrevet 12. mars 2008 Noen som har noen gode tips til hva jeg skal servere når vi er en venninnegjeng som skal spise lunch. Må innrømme at jeg ikke er noen spesiellt god kokk, og klarer ikke å lage allverden. Men enda værre er å finne på hva man skal lage. har noen noen gode og ikke alt for kompliserte tips?? Hva med quiche og en god grønn salat?
Gjest Gjest Skrevet 12. mars 2008 #4 Skrevet 12. mars 2008 Hva med suppe og salat? F.eks. kikertsuppe og pastasalat med kylling.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå