Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

jeg drømmer hele at jeg blir forfulgt. de kan ofte bare løpe etter meg, eller ha våpen som de skyter med. jeg klarer noen gang å bli kvitt dem, og gjemmer meg, men de finner meg bestandig.

jeg løper bestandig saktere enn dem, så de er bestandig i hælene på meg. Ofte får jeg en venn til å løpe foran meg. de kan løpe fort, så jeg holder dem i handa, slik at de dreger meg fort avgårde..

jeg har også drømt at jeg er i trøbbel, men klarer ikke å rope.

jeg er noen ganger naken, men det plager meg ikke.. fordi jeg vet at jeg drømmer, så det er ikke noe problem..

en ting jeg drømmer ofte, er at jeg får noe i munnen.. det varierer i konsistens. alt fra grøt til ris, til oppkast.. noen ganger smaker det vondt andre ganger ikke. så jeg må hele tiden spytte det ut, for å prate. men det kommer tilbake.

jeg mister tenner. de knekkes av, eller jeg tygger dem bort.. det er ofte bare en tann som går bort. eller at fortennene mine er løse..

håper du kan hjelpe meg. spesielt med det at jeg drømmer at jeg har noe i munnen.. dette er det som plager meg mest.

carina 17

Videoannonse
Annonse
Skrevet
http://forum.gaiaforum.com/ her inne vet jeg de har ett eget underfora som har med drømmetydning å gjøre! Og mange som driver med drømmetydning til vanlig hvis ingen svarer her! Jeg kan dessverre ngenting om sånt :fnise:
Skrevet

dette fant jeg til deg. håper det hjelper deg litt.

jaget:

Hvis du ble jaget tyder det på god helse. Det samme gjelder hvis du jaget noen. Det kan også bety at du flykter fra noe i deg selv som du ikke vil se. Hvis frykt var inne i bildet må du se på ordet

forfølgelse:

Dette er en vanlig drøm og kan symbolisere et problem, en del av din personlighet, et mindreverdighetskompleks, eller en person du må bli kvitt. Drar forfølgeren innpå kan problemet øke, mens det motsatte vil skje hvis du løper raskere enn forfølgeren. Forfølger du noen kan det du forfølger symbolisere et mål i livet.

oppkast:

Hvis du har lite penger, og du kaster opp i en drøm vil du få mer penger. Har du mye penger er det fare for at du vil få mindre penger

tenner:

Skjeve tenner betyr løgn eller liten selvrespekt. Det samme gjelder hvis tennene faller ut. Den som har ”problemer” med tennene er den som vil lyve eller har liten selvrespekt. Hvis vedkommende lyver vil han/hun snart bli avslørt. Svelger du en tann vil du snart måtte innrømme du har sagt noe feil. Et gebiss betyr hjelp til å løse et problem. Utslitte eller ødelagte tenner betyr slutten på et forhold eller vennskap. Vonde tenner betyr familiekrangler. Blir tennene reparert vil du få gode nyheter. Blir de trekt vil du få en god mulighet når det gjelder investeringer. Løse tenner betyr at du har venner som du ikke kan stole på. Råtne tenner betyr helseproblemer. Pene tenner betyr lykke og fremgang. En tann som er lengre enn de andre symboliserer dårlige nyheter. Pusser du tenner vil du komme over det som har holdt deg tilbake. Bruker du en tannpirker eller pirker i tennene på andre måter, har du en falsk venn

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...