Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest shoppedilla
Skrevet

Hei! :)

Er det noen som vet om nettsider ala Strawberrynet.com og lookfantastic.com fra USA??

Dollaren er jo så lav nå, at det vil uten tvil lønne seg å handle fra USA.

Har forsøkt å google uten særlig hell, så blir kjempeglad for tips!

Videoannonse
Annonse
Gjest Netthandler
Skrevet
Hei! :)

Er det noen som vet om nettsider ala Strawberrynet.com og lookfantastic.com fra USA??

Dollaren er jo så lav nå, at det vil uten tvil lønne seg å handle fra USA.

Har forsøkt å google uten særlig hell, så blir kjempeglad for tips!

Anbefaler www.skinstore.com Mange fristelser, og alltid flere vareprøver med i forsendelsene! Veldig bra produktomtaler også, og kundene får si sitt enten det er positivt eller negativt. Jeg har handlet der 2 ganger, og fikk etter mitt andre kjøp en 30 dollars rabattkode jeg kan bruke på mitt neste kjøp. Sånt liker jeg! :ler:

Skrevet

Jeg handler på lookfantastic.com - sindsyg billigt. Om man kender folk i sverige eller DK kan det betale sig at sende det der til.

Desuden er victoriasecret.com et hit:-)

Klem fra Maria

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg handler på lookfantastic.com - sindsyg billigt. Om man kender folk i sverige eller DK kan det betale sig at sende det der til.

Desuden er victoriasecret.com et hit:-)

Klem fra Maria

Er det egentlig billigere å handle på lookfantastic.com, der må man vel betale frakt, det gjør man jo ikke på strawberrynet.com

Gjest shopper
Skrevet

SN selger i dollar og med den lave dollerkursen som er nå, så er det jo helt fantastisk. Men LF selger i pund, og da er prisen en helt annen. Vær ops på det.

Skrevet

Jeg fant denne: USA Beauty Supplies som har bl.a Redken, Tigi, KMS og diverse.

Prisene er lave, utvalget ikke så godt, det står at de sender internasjonalt, men det står ikke hvor mye frakten er. Har ikke forsøkt denne siden selv, så vet ikke særlig mer.

Gjest Gjest
Skrevet
SN selger i dollar og med den lave dollerkursen som er nå, så er det jo helt fantastisk. Men LF selger i pund, og da er prisen en helt annen. Vær ops på det.

Men kan man bestille i dollar på strawberrynet når man bestiller fra Norge da?

Skrevet
Men kan man bestille i dollar på strawberrynet når man bestiller fra Norge da?

De prisene som står i NOK på siden er regnet om fra dollar. Så det koster omtrent de samme om du bestiller i dollar eller NOK.

Gjest Gjest
Skrevet (endret)

Jeg handler MYE på iherb.com. Sjampoo, kosttilskudd, såpe, osv osv. Favoritten er giovanni serien, og juskonsentratene.

Ble enda litt billigere når jeg fant en rabattkode som gir 5 dollar avslag: fjernet

Holder til en bodylotion, sjampoo eller noe slikt :)

Innlegget er endret iht KGs regler.

Phaedra, mod

Endret av Phaedra
Skrevet

Så er jo ebay alle shopperes våte drøm :)

Jeg kjøpte akkurat Alterna-produkter til kjempebillig penge der. Mye billigere enn på lookfantastic. Godess within ble jeg ikke helt klok på. Hvor mye koster frakten derfra?

Gjest Gjest
Skrevet

Vet ikke om frakten er fast på Goddess Within, men jeg har betalt ca 25 dollar de to gangene jeg har bestilt.

Gjest Gjest
Skrevet
Vet ikke om frakten er fast på Goddess Within, men jeg har betalt ca 25 dollar de to gangene jeg har bestilt.

Hva har leveringstiden lagt på der?

Ser de har et par produkter jeg har savnet på iherb, så vurderer å bestille der selv om prisene ligger litt over på mye av det andre.

Gjest Gjest
Skrevet
Hva har leveringstiden lagt på der?

Ene gangen tok det veldig lang tid, for de hadde ikke varene inne. Andre gangen tok det vel ei uke ca. Man får melding når varene sendes, så man kan jo avbestille dersom det skulle ta lang tid før de sendes.

Gjest Gjest
Skrevet
Ene gangen tok det veldig lang tid, for de hadde ikke varene inne. Andre gangen tok det vel ei uke ca. Man får melding når varene sendes, så man kan jo avbestille dersom det skulle ta lang tid før de sendes.

Og der var en liten giovannibestilling sendt avgårde :rodme:

Billigeste stedet jeg har sett lotionene dems, men kommer nok til å fortsette å handle sjampoo ol på iherb. Er så greit å få det levert på døren med tanke på at jeg ikke har bil :)

Takk for tipset :)

Skrevet

Oppdaget Benefit cosmetics når jeg bodde i USA. Supre produkter som holder det de lover og litt til. De sender nå internasjonalt. Anbefales.:

Benefit Cosmetics

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...