Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke om dette er rette forum, men jeg prøver.

Hvilken butikk i Oslo området har størst/best utvalg i vesker?

Noen forslag??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tja..klarer ikke komme på hvilken som er størst, men disse har et stort utvalg:

* Accessorize (Oslo City, Aker Brygge, Stortingsgaten)

* H&M på Oslo City (accessoire-avdelingen)

* Morris ved Glasmagasinet

* Citybag (Byporten)

Gjest Veskegal
Skrevet

Hva slags vesker skal du se på, i hvilken prisklasse? Du finner mange veskebutikker i Oslo-området, mye fint å sjekke ut, alt fra den dyreste design til Morris og andre store kjeder.

Skrevet
Hva slags vesker skal du se på, i hvilken prisklasse? Du finner mange veskebutikker i Oslo-området, mye fint å sjekke ut, alt fra den dyreste design til Morris og andre store kjeder.

Det skal være en "penveske" på et vis, til en dame på 50. Prisklassen kan være fra 500 og opp til 2000. Jeg tenker å kjøpe et gavekort på en veskebutikk, men da må det jo være en med godt utvalg...

Skrevet

Steffens, Citybag og Morris (har også butikk på Gunerius, litt annen stil på utvalget der) er allerede nevnt, ellers er veskebutikken på Steen&Strøm ikke så verst - min mor på noen-og-femti synes de har mye fint der. Det kommer egentlig litt an på stil, tror jeg, for selv om de fleste veskebutikkene har et "generelt" utvalg av vesker, vil noen passe bedre for litt eldre damer enn andre - jeg vil f.eks. si at Citybag på Byporten har et relativt ungt sortiment, mens den på Steen&Strøm nok henvender seg til et litt eldre publikum. Jeg ville kanskje gått litt rundt og kikket før jeg bestemte meg, ihvertfall om du har en anelse om hva mottakeren liker.

Skrevet

Enig i at Steffens kanskje er det beste alternativet her :)

Moren min elsker den butikken!

Skrevet

Takk for tips alle sammen!! Høres ut som om det er denne Steffens jeg bør gå for da, siden mange har nevnt den.

:klemmer: til dere alle!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...