Gjest Gjest Skrevet 11. mars 2008 #1 Del Skrevet 11. mars 2008 Er det noen tips for hva som kan brukes for å fjerne mascara som ligger vanskelig til? Jeg pleier å bruke q-tips, men prøver å komme meg bort fra engangsprodukter nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rosin Skrevet 11. mars 2008 #2 Del Skrevet 11. mars 2008 Har desverre ingen andre tips enn en myk vaskeklut. F.eks. slike de selger i 5 (el 6?) pk på sparkjøp til babyer. De er av gasbind og har garget kant rundt. Skulle tro de gikk. Men jeg vet ikke om det blir så veldig mye mer miljøvenlig enn en q-tips, i og med at den må vaskes og en q-tips er liten. Men viss du først bruker kluten i stedet for pads til evt å fjerne annen sminke også blir det kanskje bedre miljøgevinst? Disse klutene er forresten deilig mykje og tynne, så du skulle komme lett til. Et annet tips er å farge øyevippene, enten hos hudpleier eller gjøre det selv. Da kan det være du ikke trenger å bruke maskara i hele tatt, eller bare til fest. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
t_one Skrevet 11. mars 2008 #3 Del Skrevet 11. mars 2008 Jeg tar litt vann på lillefingeren jeg Bare sånn at det blir fuktig. Og så tar jeg litt mer mascara på etterpå, hvis jeg tok vekk litt for mye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå