LilleSol Skrevet 11. mars 2008 #1 Skrevet 11. mars 2008 Skal velge meg ny ansiktskrem. Bruker clinique nå, den rosa og er vel rimelig fornøyd, men har lyst til å prøve noe annet! Har sensitiv hud, litt allergi og litt urenheter. samtidig blir jeg veldig tørr og flasser lett, spesielt på nese og mellom øynene.. Bruker olje på de tørre partiene nå, men føler ikke at det er det helt ultimate. Får litt eksem av den. Noen som har noen tips? Myyyye fukt!
lco Skrevet 11. mars 2008 #2 Skrevet 11. mars 2008 Skal velge meg ny ansiktskrem. Bruker clinique nå, den rosa og er vel rimelig fornøyd, men har lyst til å prøve noe annet! Har sensitiv hud, litt allergi og litt urenheter. samtidig blir jeg veldig tørr og flasser lett, spesielt på nese og mellom øynene.. Bruker olje på de tørre partiene nå, men føler ikke at det er det helt ultimate. Får litt eksem av den. Noen som har noen tips? Myyyye fukt! Jeg kjenner meg igjen i det du skriver... Og jeg har prøvd det meste som er å prøve. Den kremen som absolutt virker best hos meg er Aderma's Creme de soin. Jeg er selv plaga med diverse allergi, sensitiv hud, samt fet hud. Har også gått på medisin for uren hud og pga. allergi, og både hudlege og damene på apoteket anbefalte denne her. Den kan så absolutt anbefales. En slik tube bruker jeg opp på få uker. Og det beste av alt, den svir ikke. Prisen er heller ikke særlig avskrekkende, 130 - 140 kr.
lco Skrevet 11. mars 2008 #3 Skrevet 11. mars 2008 Jeg kjenner meg igjen i det du skriver... Og jeg har prøvd det meste som er å prøve. Den kremen som absolutt virker best hos meg er Aderma's Creme de soin. Jeg er selv plaga med diverse allergi, sensitiv hud, samt fet hud. Har også gått på medisin for uren hud og pga. allergi, og både hudlege og damene på apoteket anbefalte denne her. Den kan så absolutt anbefales. En slik tube bruker jeg opp på få uker. Og det beste av alt, den svir ikke. Prisen er heller ikke særlig avskrekkende, 130 - 140 kr.
LilleSol Skrevet 11. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 11. mars 2008 Får jeg tak i den på apotek? Tusen takk for svar!
lco Skrevet 11. mars 2008 #5 Skrevet 11. mars 2008 Får jeg tak i den på apotek? Tusen takk for svar! Bare koselig:) Ja, den får du på apoteket.
Rexina Skrevet 12. mars 2008 #6 Skrevet 12. mars 2008 Jeg har samme hud som deg og jeg anbefaler Dr. Hauschka. Det er 100% naturlig, og gjör godt for huden. Det hjelper hudem med å hjelpse seg seg. Normaliserer huden og gjör den plettfri og glödende. Beste jeg har prövd. Fåes i helsekost-butikker.
Jigva Skrevet 12. mars 2008 #7 Skrevet 12. mars 2008 Jeg kan anbefale NuSkin Moisture Restore, bruker den selv og den er fantastisk.. de har også flere gode fuktighetskremer. Den er laget på bare rene indegrienser, ingen fyllstoffer.. er virkelig en så genial krem.
Gjest Gjest_Marianne_* Skrevet 23. mars 2008 #8 Skrevet 23. mars 2008 Skal velge meg ny ansiktskrem. Bruker clinique nå, den rosa og er vel rimelig fornøyd, men har lyst til å prøve noe annet! Har sensitiv hud, litt allergi og litt urenheter. samtidig blir jeg veldig tørr og flasser lett, spesielt på nese og mellom øynene.. Bruker olje på de tørre partiene nå, men føler ikke at det er det helt ultimate. Får litt eksem av den. Noen som har noen tips? Myyyye fukt! Hvis du bruker olje på nesen høres det ut som om du har samme problem som meg- jeg bruker olje fra body shop der, og likevel flasser jeg litt! Men den rosa kremen fra Clinique, den tilfører VANN og ikke olje til huden, og det er stor forskjell på å være tørr pga for lite vann og tørr pga for lite olje! Jeg har den selv, jeg har tre forskjellige kremer fra Clinique, men den rosa bruker jeg nesten aldri- for det er ikke sånn fukt jeg mangler. Er på let etter den perfekte ansiktskrem selv- noe som roer ned huden, gir nok fukt/fett uten å gi uren hud. Som gjør at jeg har en bra base for sminke, nå er jeg så tørr og jævlig at selv den mest oljete foundation gjør ting verre! Lei av å gå uten sminke:S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå