Gå til innhold

Hairextensions

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Emilie_*
Skrevet

Heisann!

Jeg lurer på om folk har erfaring med extensions her?

Hvor mange trenger man til et helt hode? Jeg har 100 slike fester liggende (glue on), men syns det ser ganske lite ut egentlig.. :sukk:

Og er det noen som vet capris for å feste extensions hos frisør? :)

Takk for svar :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Heisann!

Jeg lurer på om folk har erfaring med extensions her?

Hvor mange trenger man til et helt hode? Jeg har 100 slike fester liggende (glue on), men syns det ser ganske lite ut egentlig.. :sukk:

Og er det noen som vet capris for å feste extensions hos frisør? :)

Takk for svar :D

glue on? og det er? det er mange forskjellige typer av disse og...

Hvor mange du trenger varierer jo fra hode til hode. Når du sier 100 så tenker jeg at disse er tynne strimler som festes med varmetang? Da har du i såfall mer enn nok. De må deles uansett så mulig du har for mye.

Har du litt breiere partier på noen cm? Da ville og 100 være mer enn nok.

Så ikke godt å si, uten å vite hvilke du har

Jeg tror og du må betale godt for deg for å få de festet hos frisør. Hvis du har kjøpt extensionen der er det som regel gratis og feste, men kommer du med ditt eget, tror jeg du må regne en 300 kr timen (minimum) ofte opp i 500-600 kr timen. Og feste et helt hode ville ta ca 3-6 timer.

Derfor lønner det seg og få privat hjelp, eller kjøpe i salongen

Skrevet

Jeg tar 500kr timen for å feste "medbragt" extention så framt at jeg har utstyret for å gjøre det...

100 fester... kan bli for lite faktisk... kommer ann på tykkelsen på håret ditt og lengden din ifht hvordan du vil resultatet skal bli...

Jeg er generelt imot å feste medbragt fordi at jeg ikke kan garantere at resultatet blir bra med tanke på fargevalg og mengde... Jeg anbefaler deg at du går til en frisør og får bestilt håret der og satt det på... da er du iværtfall sikker på at du får rett farge og nok hår..

Gjest Gjest_Emilie_*
Skrevet

Nei jeg aner ikke hvilken "type" glue on det er, desverre..

Og ja, de er tynne strimler, virkelig tynne. Er så heldig at de faktisk er så og si identiske med min egentlige hårfarge..

Og iogmed at jeg allerede har fått tak i extensions, ville det kanskje bli litt dumt å bare la de bli liggende og gå til frisør og få tak i istedenfor? ;/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...