Gjest J22 Skrevet 11. mars 2008 #1 Skrevet 11. mars 2008 Jeg sitter her hjemme og får ikke lønn før om to dager , er fire måneder på vei og er så utrolig godtesugen! Jeg har egg sukker og mel, men ikke noe smør eller bakepulver.
Gunnhild83 Skrevet 11. mars 2008 #3 Skrevet 11. mars 2008 Har du olje og kakaopulver? Isåfall har jeg en veldig enkel og fantastisk god brownie-muffinsoppskrift..
Gunnhild83 Skrevet 11. mars 2008 #4 Skrevet 11. mars 2008 Eller du kan lage pikekyss...trenger bare eggehviter og sukker, men også godt å lage med litt sjokoladepulver, husk bare å piske over vannbad, så blir de seige inni
Tropehus Skrevet 11. mars 2008 #5 Skrevet 11. mars 2008 Jeg sitter her hjemme og får ikke lønn før om to dager , er fire måneder på vei og er så utrolig godtesugen! Jeg har egg sukker og mel, men ikke noe smør eller bakepulver. Rullekake!
Tropehus Skrevet 11. mars 2008 #7 Skrevet 11. mars 2008 å, rullekake er godt!!!! Hehe, ja det burde jo ha sin renessanse snart. Jeg forbinder det litt med bestemor, men det er jo kjempeenkelt å lage og blir alltid vellykket synes jeg. Og man kan jo variere fyllet inni, man MÅ jo ikke bruke rødt syltetøy. Rabarbrafyll, vaniljekrem, sjokoladefyll, marmelade, sukker & kanel, osv osv. Og friske bær på toppen! MMMM, tror nesten jeg må lage en!
Gjest Venetia Skrevet 11. mars 2008 #8 Skrevet 11. mars 2008 Åjaaaa, rullekake er godt, med banankrem <3
Crash Skrevet 11. mars 2008 #9 Skrevet 11. mars 2008 Har du olje og kakaopulver? Isåfall har jeg en veldig enkel og fantastisk god brownie-muffinsoppskrift.. Ja takk!
Gjest lissi32 Skrevet 11. mars 2008 #10 Skrevet 11. mars 2008 Jeg sitter her hjemme og får ikke lønn før om to dager , er fire måneder på vei og er så utrolig godtesugen! Jeg har egg sukker og mel, men ikke noe smør eller bakepulver. kakaopulver? Ferdigsjokoladekakedeig? Nydelig!
Jigva Skrevet 12. mars 2008 #11 Skrevet 12. mars 2008 Har du olje og kakaopulver? Isåfall har jeg en veldig enkel og fantastisk god brownie-muffinsoppskrift.. Den oppskriften vil jeg gjerne ha
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå