Gå til innhold

Magasinet - leser du artiklene?

43 stemmer

1. 1. Leser du artiklene i Magasinet?

• Sluker alt
      0
    • Det hender hvis overskriften fenger
      14
    • Bare hvis det handler om sex eller kropp
      0
    • Bare hvis det Ikke handler om sex eller kropp
      2
    • Magasinet? Artikler?
      27

Fremhevede innlegg

Skrevet

Etter en tur i Magasinforumet, lurer jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nope! De er nok rett og slett ikke beregnet på meg :ler: ...

Skrevet

Niks og nei :fnise:. Beklager, KG, men tror ikke de er beregnet på meg heller ...

Skrevet

Nei.

Men jeg har hørt de har puppebilder der :danser:

Skrevet

Jeg for min del har aldri tenkt over om de har vært beregnet på meg. Jeg har simpelthen ikke sett at de er der før en eller annen av dem har vært diskutert i forumet - DA kan det hende jeg har klikket meg inn for å lese.

Skrevet

Neei, de er så dårlig skrevet og totalt uinteressante.

Skrevet

Nei, jeg er nok laaaangt over målgruppen i alder. :fnise:

Skrevet

Hvor er Nei valget?

Jeg vet at det er artikler i Magasinet - det skal godt gjøres å unngå å få disse med seg ..

Har vel kanskje lest en artikkel eller så - men jeg er nok opplagt laaaangt utenfor målgruppen.

Gjest vimselot
Skrevet

Nei-valget er under Magasinet? Artikler?

Leser ikke magasinet, det har kanskje hendt to ganger...

Skrevet

Jeg ser dere i hvert fall har lest såpass at dere vet dere er langt utenfor målgruppa i alder. Ikke dårlig bare det.

Gjest Helen Parr
Skrevet

Jeg leser ikke i magasinet av den enkle grunn at slikt stoff får jeg dekket behovet for andre steder. Første gang jeg klikket meg inn på kg var det med forumet i sikte. At det faktisk var andre ting her også, tok det måneder før jeg fant ut.

:

Gjest Bellatrix
Skrevet

Nei. Overskriftene er ikke tiltrekkende for meg. De eneste gangene jeg leser artiklene er hvis nysgjerrigheten blir stor etter å ha lest kommentarer i magasinet.

Gjest Frk Åberg
Skrevet (endret)

Det ville stort sett aldri falle meg inn, etter å ha skummet gjennom noen artikler tidligere. Det har ikke fristet til gjentakelse. Bilder av nakne rumper og tabloide overskrifter, fenger meg ikke spesielt.

Dvs, det eneste som kunne interessere meg, er artikler om hårfrisyrer, mote og evt. sminke. Mer seriøse tema vil jeg ikke kaste bort tiden på å lese her, da jeg går andre steder for sånt. Hvordan fange mannens interesse i ti steg, interesserer meg heller ikke.

Hvis magasinet hadde blitt ordentlig gode på mote, hår, sminke o.l, så kunne jeg ha klikket meg innom oftere. Andre ting ser jeg dessverre ikke for meg at de har potensiale til å bli gode på.

Endret av Frk Åberg
Gjest StockDama
Skrevet

Niks, de har enda til gode å skrive noe spennende der..

Skrevet

Hvis jeg kjeder meg hender det jeg titter på artiklene hvis de har en overskrift som virker interessant, men jeg blir alltid like skuffet...

Jeg er nok for gammel for de artiklene jeg også. :sjenert:

Skrevet

Jeg gjorde det før for å fnise av hvor dårlige de var, men ikke nå lenger siden de tydeligvis måler kvaliteten etter hvor mange som klikker seg inn på dem.

Skrevet
Jeg ser dere i hvert fall har lest såpass at dere vet dere er langt utenfor målgruppa i alder. Ikke dårlig bare det.

Nå, er vel mer at overskrifter og bilder som ligger på toppen av forumet slett ikke apellerer til meg, og at når jeg en og annen gang har blitt lokket inn i en artikkel, har blitt fryktelig skuffet. ;)

Gjest Emera
Skrevet

Nei, jeg er her kun for forumet. Når det, som nå, er diskusjoner rundt artiklene ser jeg jo at de er der, men jeg leser dem ikke.

Skrevet

Nei, jeg leser ikke artiklene. Dumper innom en sjelden gang fordi jeg bommer på "Mine innlegg" knappen, og tar da en kjapp titt, men synes ærlig talt det er lite av interesse.

Gjest GossipGirl
Skrevet

Nei, det gjør jeg virkelig ikke! Og jeg undrer meg over at kvaliteten måles etter antall klikk... ærlig talt, liksom.

Det blir det samme som om jeg skulle måle antall potensielle oppdragsgivere etter hvor mange besøk hjemmesida mi har. :skratte::popcorn:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...