Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Valiant
Skrevet

Dere er så heldige alle dere. Som har noen dere kan dele livet dere med. Eller fram til en av dere blir lei å stikker av.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min kjære og jeg har vært sammen i 6 år, og jeg er svært heldig som har funnet min aller beste venn her på jord :)

Men mange velger også å leve alene, og de har nok like fullverdige liv de også :)

Men jeg synes det er trist for dem som stadig leter etter den rette og aldri synes han å dukke opp :(

Skrevet

Ja. Vi er heldige.

Skrevet
Dere er så heldige alle dere. Som har noen dere kan dele livet dere med. Eller fram til en av dere blir lei å stikker av.

Jepp.

Man kan ha det moro så lenge det varer, nemlig! :mrgreen:

Gjest Heldiggrisen
Skrevet

Ja, ikke sant? Er jo stort sett sånn det funker. Vi er kjempeheldige som har en å dele livet med helt til en eller begge blir lei og stikker.

Eller så varer det livet ut. Det gjør det jo også heldigvis noen ganger. Er jo ikke annet å gjøre enn å gjøre sitt beste begge to, også får det gå som det går... Jeg er ihvertfall veldig fornøyd med ham jeg har bestemt meg for å dele livet med:-)

Håper du finner deg noen du også Valiant!

Gjest EE7311
Skrevet

Hva med å søke lykken i Harstad? Mange bra damer der har jeg hørt ;-)

Gjest Mayamor
Skrevet

Takk for en påminner. :klemmer:

Ja vi er heldige som har en å dele hverdagene og kosedagene med. :hjerte:

Lykke til til de som ønsker å finne seg en å dele livet sitt med.

Skrevet

Voldsomt så mange unge menn her inne som er bitre og usikre på det der med kvinnfolk og forhold...

Skrevet

Jepp :) Vi er heldige..........vært sammen med en i snart 6 år nå og har det kjempebra.

Ingen vet hva fremtiden bringer, så nyt dagene og kos dere med den dere er glad i.............

Gjest Valiant
Skrevet (endret)
Voldsomt så mange unge menn her inne som er bitre og usikre på det der med kvinnfolk og forhold...

Hva har det med det jeg skrev å gjøre ?

uansett så er jeg ikke usikker på kvinner eller forhold.

Jeg er skeptisk til forhold. Men ikke usikker

Endret av Valiant
Skrevet

Uh enig i den, selvom det eller blir menn jeg skulle vært usikker på. Anywho funnet ut at jeg ikke trenger noen kjæreste enda uansett, jeg blir jo skremt ved tanken. En eller gang dukker han opp, frem til den tid skal jeg leve livet og være fri som fuglen, og det er faktisk å foretrekke :)

Skrevet
Hva har det med det jeg skrev å gjøre ?

"Dere er heldige" ...helt til kjæresten stikker av. "Forhold er et fengsel" (jmr. tidligere tråd). Skjønner at du har brent deg Valiant, men hvorfor er det så viktig å forkynne faenskapen til oss som trives i et fungerende forhold? Vil du vite hvordan du skal få et forhold til å gå rundt bør du kanskje heller ta en mer konstruktiv innfallsvinkel? Og trives du som singel så skjønner jeg ikke hva det er du maser om.

Gjest Valiant
Skrevet
"Dere er heldige" ...helt til kjæresten stikker av. "Forhold er et fengsel" (jmr. tidligere tråd). Skjønner at du har brent deg Valiant, men hvorfor er det så viktig å forkynne faenskapen til oss som trives i et fungerende forhold? Vil du vite hvordan du skal få et forhold til å gå rundt bør du kanskje heller ta en mer konstruktiv innfallsvinkel? Og trives du som singel så skjønner jeg ikke hva det er du maser om.

Jeg ser at du tar det med forhold er fengsel alvorlig. Det er ikke ment alvorlig

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Ja lykkelig hva er det?

Er det virkelig å være i ett forhold?

Gjest Valiant
Skrevet
Ja lykkelig hva er det?

Er det virkelig å være i ett forhold?

nei .

Skrevet

Føler meg veldig heldig jeg ja. :)

Skrevet

Å være lykkelig er å gjøre det som føles riktig for DEG. Om det er å være singel eller i et forhold må nesten være opp til hver enkelt å avgjøre

Skrevet

Hva er det for slags undersøkelse du driver med om dagen? Først "stakkars dere som er sammen med noen" og nå "ååh, så heldige dere er som er sammen med noen".. Hva er det du forsøker å oppnå?

Gjest Francess
Skrevet

Ja, det beste er å ikke ha kjæreste. Det kan jo hende at han/hun går. Det samme gjelder for venner. Jo flere venner en har, jo flere begravelser må en gå i.

Det beste er i grunnen å unngå all menneskelig kontakt.

;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...