Gå til innhold

Mennene deres....

Fremhevede innlegg

Skrevet
Min bedre halvdel skal ha sjakett, svart jakke med "tunge" bak, grå og svart stripete bukse, hvit skjorte og ivory vest inni med mønster som går igjen fra kjolen min og ivory tørkle slips som matcher :)

Min skal også ha sjakett med svart jakke med "tunge" bak :jepp: , grå og svart stipete bukse, hvit skjorte og brokade vest og tørkle/slips som matcher fargen på kjolen min. Lakksko, flosshatt og stokk :ler: Så han blir rett så flott :rødme:

Videoannonse
Annonse
Gjest smotti
Skrevet
Min skal også ha sjakett med svart jakke med "tunge" bak :jepp: , grå og svart stipete bukse, hvit skjorte og brokade vest og tørkle/slips som matcher fargen på kjolen min. Lakksko, flosshatt og stokk :ler: Så han blir rett så flott :rødme:

Jeg fikk beskjed om at det er skinnsko (matte) ,am skal ha til sjakett.. og ikke lakksko, de hører til smoking og sånn.... :overrasket:

Skrevet
Jeg fikk beskjed om at det er skinnsko (matte) ,am skal ha til sjakett.. og ikke lakksko, de hører til smoking og sånn.... :overrasket:

Det kan godt hende, vi fikk beskjed om lakksko av de på brudesalongen. Så vi gikk for det, er igrunn ikke så viktig om det er 100 % rett. Skoene va kjempe fine til så det går nok bra :)

• 2 uker senere...
Gjest Gjest_tittin_*
Skrevet

Ved vår borgerlige vielse, blir det nok sort dress med slips som matcher kjolen min, vest, med bukseseler under, og "mafiahatt"..:) Vi har hagefest med femtitalls-stil, så han blir dødsexy!:D

Ved den krikelige velsignelsen blir det nok sjakett med brokadevest og kalveknute... Fargen blir nok valgt etter kjolen min.. Men jeg har heller ikke tenkt å se han før ved alteret..:)

Ellers vil jeg bare si til dere andre; bunad er sexy!:)

Skrevet

Svart skreddersydd italiensk dress, med en skjorte med litt sprek farge...

Skrevet

Det skal egentlig vaere en overraskelse for meg, men jeg tror det blir: sort dress med litt lengre jakke enn vanlig, gråblå vest, matchende slips og hvit skjorte. Han blir nok kjempefin! :hjerter_rundt:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...