Gå til innhold

Mennene deres....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva skal deres kommende ektemann ha på seg i bryllupet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Siden jeg skal ha svart, skal han ha svart dress :)

Skrevet

det blir en overraskelse, så jeg vet ikke. Håper på så fin dress med farget vest inni :)

Skrevet
Sort Frockcoat og rød vest :D

Dette er en god tråd! Jeg må nemlig finne ut hva han skal ha på seg for at det skal matche meg. Men jeg er ikke spesielt bevandret i menns garderobe.

Gjest smotti
Skrevet

Min bedre halvdel skal ha sjakett, svart jakke med "tunge" bak, grå og svart stripete bukse, hvit skjorte og ivory vest inni med mønster som går igjen fra kjolen min og ivory tørkle slips som matcher :)

Skrevet

Min mann nekter å leige dress.... Hehe.... Når han fann ut at de kosta 2000 å leige, så fann han ut at visst me skulle bli gift, so måtte han kjøpe sej en.

So no e me på dressjakt til den store gullmedalje :)

Skrevet

Jeg skulle ønske han ville ha bunad, men det blir nok dress.

Skrevet

Det skal han få bestemme helt selv, og jeg vil ikke vite det før jeg ser han på selve dagen. Han får en blomst fra min bukett i sitt knapphull (rød rose), så da matcher vi uansett :rødme:

Jeg gleder meg til å se han stå der oppe og vente på meg, så vil ikke ødelegge øyeblikket med å ha sett han på forhånd.

Skrevet

Min skal benytte anledningen til å kjøpe seg en skikkelig dress, i tillegg skal min mor sy brokadevest og matchende slips/kravat.

Skrevet

Min mann skal sannsynligvis ha mørk brun dress, ivory skjorte og mørk brun vest og slips... hvis vi ikke tar mørk brun skjorte med ivory vest og slips da:) har ikke helt bestemt seg enda... :)

Gjest Gjest
Skrevet

Smoking som han kjøper sammen med sine foreldre, jeg får ikke se den før vi møtes i kirken...

Skrevet

Min har lyst til å se ut som james bond, altså med smoking, og det er helt greit for min del... Men om han skal ha vest, eller magabelte eller begge deler har vi ikke bestemt ennå...

Klemmm...

Skrevet

Mørk grå dress med pinstripes, vest og slips. Han kommer til å bli sååå fin! :rødme:

Gjest Elize
Skrevet

Jeg aner ikke hva min kjære skal ha på seg. Det skal han helt få bestemme selv. Så får jeg også en overraskelse på den store dagen :)

Skrevet
Dette er en god tråd! Jeg må nemlig finne ut hva han skal ha på seg for at det skal matche meg. Men jeg er ikke spesielt bevandret i menns garderobe.

Hvorfor skal han matche deg? Kan ikke du matche ham?

Nå mener jeg at en bryllupspyntet mann og dame matcher hverandre uansett jeg da, selv om fargen på kjolen og skjorta ikke er HELT samme farge

Skrevet

Dette har jeg og lurt på. Ser det er ulike meninger om dette og da tror jeg at jeg skal la min kjæreste bestemme dette selv, slik at jeg og kan bli overrasket når jeg ser han venter på meg....sukk.... :rødme: For som noen sa - han skal jo få en knappeblomst fra buketten og da må det jo bare bli match da :love:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...