Gå til innhold

mannsbunad

Anbefalte innlegg

Gjest ratatouli
Skrevet

Noen som vet sånn cirka hvor mye man må regne å betale for en bunad, med sølv og sko osv.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det varierer veldig fra bunad til bunad, alt mellom 10.000 og 50.000 vil jeg tippe. Kommer anpå så mye, og noen bunader er mer populære enn andre, noen er vanskeligere å lage osv.

Skrevet (endret)
Det varierer veldig fra bunad til bunad, alt mellom 10.000 og 50.000 vil jeg tippe. Kommer anpå så mye, og noen bunader er mer populære enn andre, noen er vanskeligere å lage osv.

Dette komme an på hvilken bunad du skal ha og om du skal stå for noe av arbeidet selv. Min kjære holder på å få sin lagd, og bare sølvet der ligge på rundt 7000. Så jeg tror ikke jeg er langt unna viss jeg sier mellom 15-20000. Og da syr mor hans hele bunaden, ergo ingen utgifter der.

Men for å si det sånn: Viss du trenger bunaden til et bryllup nå snart så kan det fort bli dyrt. Gjør man det slik vi har gjort det så kan han/dere spare penger. Har han fått sølv til jul og bursdag nå i to år. Samt at han har fått skjorte av moren og hatt og silketørkle av faren (til jul nå). Resten av stoffet (til vest, jakke og bukse) kjøpe han selv. Og dette trur jeg han betalte rundt 5000 for.

Endret av bunadbrud
Skrevet

Hvilken bunad er aktuel for han forresten? Min kjæres bunad er nemlig en Rogalandsbunad.

Gjest ratatouli
Skrevet
Hvilken bunad er aktuel for han forresten? Min kjæres bunad er nemlig en Rogalandsbunad.

Det hadde blitt en Rogalandsbunad her og. Nordaker sin. Hvor mye kostet mannen din sin bunad?

Gjest ratatouli
Skrevet
Det hadde blitt en Rogalandsbunad her og. Nordaker sin. Hvor mye kostet mannen din sin bunad?

Såg nå at du hadde svart på kostnadene...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...