Gå til innhold

Kvinner og øyemål

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Jeg har lagt merke til at mange jenter prater om at de har vært sammen med menn med peniser på 22-25 cm, og at mange har opplevd dette. Tro om ikke øyemålet til jentene er litt dårlig?!

Ifølge undersøkelser er 90% av menn mellom 12 og 18cm nedentil, og kun 1% er over 20 cm, og utover den lengden blir det enda færre. Allikevel later det til at "alle" jenter har vært sammen med en på 20cm+.

Eller er det gutta som har skrytt på seg for mye kanskje, og lurt jenta trill rundt?

ER det slik at de fleste av dere har hatt en sånn sværing?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror nok øyemålet er litt dårlig ja. Og så legger de på litt når de snakker med venninnene sine. Iallefall når de snakker om sine kjærester.

Den psykologisk magiske grensen for stort går vel gjerne ved 20 cm, men jeg tror de færreste har sett mange av dem.. :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten test for jentene:

Hvor lang/høy er en halvliters brusflaske? (NB: Ikke juks. Ta det på feelingen)

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En halvliter flaske? Jeg tipper den er rundt 20 cm +

Jeg var en natt med en fyr som sa den var 23 cm. Jeg kan ikke sverge på at den var det, men det er godt mulig :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Jeg var en natt med en fyr som sa den var 23 cm. Jeg kan ikke sverge på at den var det' date=' men det er godt mulig :lol:[/quote']

Hvis det er meg du snakker om, så sa jeg vel egentlig at "Jo, en fyrstikk ER faktisk 23 centimeter lang!"

Men det var kanskje en annen..?

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja... Er det fyrstikker vi snakker om her altså? :ler:

Fyrstikker var i alle fall ikke samtale med han karen jeg var med nei :sjarmor:

Så det var nok ikke deg helten... En annen gang? :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet du hvorfor jenter er så dårlige til å lukeparkere? Fordi gutta har innbilt dem at dette: __________________________ er 20 cm!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
En halvliter flaske? Jeg tipper den er rundt 20 cm +

Jeg var en natt med en fyr som sa den var 23 cm. Jeg kan ikke sverge på at den var det, men det er godt mulig  :lol:

Ja den må vel ha stanget godt opp i mellomgulvet.. :lol: Da var den ca like stor som en halvliters brusflaske ja... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du hvorfor jenter er så dårlige til å lukeparkere? Fordi gutta har innbilt dem at dette: __________________________ er 20 cm!

Er det ikke det da??? Jeg har alltid trodd jeg hadde 18 cm.... og det ser ut til at det er utfra de målene der.... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke det da??? Jeg har alltid trodd jeg hadde 18 cm.... og det ser ut til at det er utfra de målene der....  :ler:

:hoho::hoho::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...