Gå til innhold

Dongeribukser til fyldig kropp

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Hei!

Noen somhar forslag til hvilke modeller jeg kan kjøpe? Føler meg ikke vel når jeg skal finne passende modeller i butikken, de som jobber der er jo alltid så slanke, er redd for at de ikke skal ha noen bukser som passer til meg:) Noen som kan hjelpe litt? Har stor rompe, og det må ikke være sånne bukser som er smale i leggen, heller ikke veldig brede, maks litt bootcut.

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei bruker 40-42 i bukser selv, 165 høy. Eg har funnet en bukse på Avenue i Bergen som heter NOZOMI MOD.03, kjempefornøyd med den. Har og en fra Zavanna som er god...litt høy i livet. Funaki er og et merke verdt å kikke etter. Ellers liker eg godt HM sin Loyal og Orginal. Claire.dk har og jeans i gode størrelser. Har og funnet ok jeans på kappahl og LeneV

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Noen somhar forslag til hvilke modeller jeg kan kjøpe? Føler meg ikke vel når jeg skal finne passende modeller i butikken, de som jobber der er jo alltid så slanke, er redd for at de ikke skal ha noen bukser som passer til meg:) Noen som kan hjelpe litt? Har stor rompe, og det må ikke være sånne bukser som er smale i leggen, heller ikke veldig brede, maks litt bootcut.

;)

Jeg har jobbet i klesbutikk og buksene fra MAC slår nesten aldri feil. De er høye i livet og plass til kvinnelige former.. De buksene fra MAC jeg vet om er ikke smale, kanskje mer rett ned, ikke så mye bootcut heller.. Men, om du ikke vil ha de høye i livet er kanskje ikke MAC noe for deg :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant nylig en fra Vero Moda og en fra Fornarina. Begge med litt store lommer bakpå. Søster'n trodde jeg hadde slanket meg da jeg hadde på meg førstnevnte buksa ;)

Edit: Knotesetning

Endret av Ce'Nedra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Fant nylig en fra Vero Moda og en fra Fornarina. Begge med litt store lommer bakpå. Søster'n trodde jeg hadde slanket meg da jeg hadde på meg førstnevnte buksa ;)

Edit: Knotesetning

Den Vero Moda buksa vil jeg også ha.

Kan du beskrive modellen litt nærmere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm.. Skal prøve, er litt vanskelig å forklare når de ikke har navn på de forskjellige modellene sine. Men den er gråsvart, litt vid i beina, sølvknapp, glidelås, to hekter til å feste beltet i på ene siden, og et hekte på andre siden, relativt høy i livet.

Inni står det:

Style: number 3 jeans - BS213.

Dessin: 10013618

CA number:

TWA: 4264134

Vet ikke om det hjelper deg med alle numrene, men mulig de kan søke etter den eller noe? Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det en bukse fra Only? Kan se noen av modellene her.

Nei, Only er et eget merke, men de selges ofte i samme butikkene. Men har hørt at Only-buksene også skal være ålreite sånn egentlig, men jeg har ikke funnet noen jeg har vært fornøyd med..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...