Gå til innhold

Øyenskyggebase -funker det?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Solsikke_*
Skrevet

Jeg lurer litt på å kjøpe øyenskyggebase. Er det noen som har erfaringer med dette? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Urban Decay Primer Potion! Ingen over, ingen ved siden av. Den holdt en hel dag på jobben og etter en time på spinning satt fortsatt like fint!

Hvis du ikke er overbevist, gjør et søk her på forumet. Ikke lenge siden en tråd om øyenskyggebaser og UDPP var oppe.

Gjest Dalwhinnie
Skrevet (endret)

Jeg har veldig god erfaring med Urban Decay sin. Uten base striper alt seg på kort tid hos meg. Med denne sitter faktisk øyenskyggen hele dagen.

Endret av Dalwhinnie
Gjest ¤bella¤
Skrevet
Jeg har veldig god erfaring med Urban Decay sin. Uten base striper alt seg på kort tid hos meg. Med denne sitter faktisk øyenskyggen hele dagen.

ahaa! Så det er noe man tar på før man påfører øyenskygge, som får den til å sitte bedre?

Gjest Dalwhinnie
Skrevet
ahaa! Så det er noe man tar på før man påfører øyenskygge, som får den til å sitte bedre?

Exactly :Nikke:

Gjest Gjest_Solsikke_*
Skrevet

Takk for svar! Jeg er overbevist! Da får jeg gå til innkjøp, for øyenskyggen striper seg veldig fort på meg også, og d er så irriterende!

Skrevet

Det beste kjøpet man kan gjøre, egentlig. Jeg kan endelig bruke alle mulige øyenskygger og de sitter like bra. Billige fra H&M og dyre fra Chanel.

Gjest Gjest
Skrevet
Urban Decay Primer Potion! Ingen over, ingen ved siden av. Den holdt en hel dag på jobben og etter en time på spinning satt fortsatt like fint!

Hvis du ikke er overbevist, gjør et søk her på forumet. Ikke lenge siden en tråd om øyenskyggebaser og UDPP var oppe.

Er denne å få kjøpt i butikk, og ikke bare på nettet?

Skrevet
Er denne å få kjøpt i butikk, og ikke bare på nettet?

Jeg er rimelig sikker (90%) på at ingen butikker i Norge selger Urban Decay. Jeg har ihvertfall aldri sett det. Fra LookFantastic tar det ca 1 uke fra du bestiller til den kommer i posten. Ellers i utlandet fås den kjøpt bl.a. på Sephora.

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg er rimelig sikker (90%) på at ingen butikker i Norge selger Urban Decay. Jeg har ihvertfall aldri sett det. Fra LookFantastic tar det ca 1 uke fra du bestiller til den kommer i posten. Ellers i utlandet fås den kjøpt bl.a. på Sephora.

Ok:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...