Gjest Gjest_Solsikke_* Skrevet 10. mars 2008 #1 Skrevet 10. mars 2008 Jeg lurer litt på å kjøpe øyenskyggebase. Er det noen som har erfaringer med dette?
California Skrevet 10. mars 2008 #2 Skrevet 10. mars 2008 Urban Decay Primer Potion! Ingen over, ingen ved siden av. Den holdt en hel dag på jobben og etter en time på spinning satt fortsatt like fint! Hvis du ikke er overbevist, gjør et søk her på forumet. Ikke lenge siden en tråd om øyenskyggebaser og UDPP var oppe.
Gjest Dalwhinnie Skrevet 10. mars 2008 #4 Skrevet 10. mars 2008 (endret) Jeg har veldig god erfaring med Urban Decay sin. Uten base striper alt seg på kort tid hos meg. Med denne sitter faktisk øyenskyggen hele dagen. Endret 10. mars 2008 av Dalwhinnie
Gjest ¤bella¤ Skrevet 10. mars 2008 #5 Skrevet 10. mars 2008 Jeg har veldig god erfaring med Urban Decay sin. Uten base striper alt seg på kort tid hos meg. Med denne sitter faktisk øyenskyggen hele dagen. ahaa! Så det er noe man tar på før man påfører øyenskygge, som får den til å sitte bedre?
Gjest Dalwhinnie Skrevet 10. mars 2008 #6 Skrevet 10. mars 2008 ahaa! Så det er noe man tar på før man påfører øyenskygge, som får den til å sitte bedre? Exactly
Gjest Gjest_Solsikke_* Skrevet 10. mars 2008 #7 Skrevet 10. mars 2008 Takk for svar! Jeg er overbevist! Da får jeg gå til innkjøp, for øyenskyggen striper seg veldig fort på meg også, og d er så irriterende!
Dru Skrevet 10. mars 2008 #8 Skrevet 10. mars 2008 Det beste kjøpet man kan gjøre, egentlig. Jeg kan endelig bruke alle mulige øyenskygger og de sitter like bra. Billige fra H&M og dyre fra Chanel.
Gjest Gjest Skrevet 11. mars 2008 #9 Skrevet 11. mars 2008 Urban Decay Primer Potion! Ingen over, ingen ved siden av. Den holdt en hel dag på jobben og etter en time på spinning satt fortsatt like fint! Hvis du ikke er overbevist, gjør et søk her på forumet. Ikke lenge siden en tråd om øyenskyggebaser og UDPP var oppe. Er denne å få kjøpt i butikk, og ikke bare på nettet?
California Skrevet 11. mars 2008 #10 Skrevet 11. mars 2008 Er denne å få kjøpt i butikk, og ikke bare på nettet? Jeg er rimelig sikker (90%) på at ingen butikker i Norge selger Urban Decay. Jeg har ihvertfall aldri sett det. Fra LookFantastic tar det ca 1 uke fra du bestiller til den kommer i posten. Ellers i utlandet fås den kjøpt bl.a. på Sephora.
Gjest Gjest Skrevet 12. mars 2008 #11 Skrevet 12. mars 2008 Jeg er rimelig sikker (90%) på at ingen butikker i Norge selger Urban Decay. Jeg har ihvertfall aldri sett det. Fra LookFantastic tar det ca 1 uke fra du bestiller til den kommer i posten. Ellers i utlandet fås den kjøpt bl.a. på Sephora. Ok:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå