Rockesola Skrevet 10. mars 2008 #1 Del Skrevet 10. mars 2008 Spørsmålet er altså hvilke bonus og rabatt-ordninger du benytter deg av. Jeg har eurobonus fra sas, og er fornøyd med det! Men jeg har bare brukt det en mnd, og vet ikke helt hvordan det fungerer ordentlig enda.. Jeg kunne også tenke meg å få et bonuskort på bensin, men hvilket er best? Andre rabattordninger som finnes? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. mars 2008 #2 Del Skrevet 10. mars 2008 Spørsmålet er altså hvilke bonus og rabatt-ordninger du benytter deg av. Jeg har eurobonus fra sas, og er fornøyd med det! Men jeg har bare brukt det en mnd, og vet ikke helt hvordan det fungerer ordentlig enda.. Jeg kunne også tenke meg å få et bonuskort på bensin, men hvilket er best? Andre rabattordninger som finnes? slike kort er kun for å knutte kunder opp mot en butikk, firma ol. Lite å tjene på det.....om du i det hele tatt kan tjene noe. Ang Sas , så skal du fly MYE utenlands for å få noe igjen. Det er visse betingelser for å nytte opptjente poeng til reise . Samler du i 5 år og drømmer om storferien og du ikke ta den som tenkt, så sletter de en del poeng. Oppsparte i flere år,men nå gidder jeg ikke å sjekke engang....de har sikkert fjerna de.... Alle lokker med kort,men det er ingen firma som gir bort noe, aldri verden. De skal tjene på deg,men de gir inntrykk av at du får noe, om du velger de og deres kort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. mars 2008 #3 Del Skrevet 10. mars 2008 Et kort jeg i hvert fall aldri har hatt lyst på, er de der Coop-kortene. Det hjelper lite at du får tilbake 2,5% av det du har handlet for på Prix når det er 10% billigere å handle på Rema. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Mim* Skrevet 10. mars 2008 #4 Del Skrevet 10. mars 2008 Vi har akkurat fått medlemskort på Coop. Vi handler en del der likevel, og de er best i området på økologiske varer, som vi gjerne kjøper. De har også godt vareutvalg og er gode på frukt og grønt. Før har vi handlet på Spar og hatt Trumf-kort. Var ikke så fornøyd med den lokale butikken, men Trumf var da helt greit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSol Skrevet 11. mars 2008 #5 Del Skrevet 11. mars 2008 Har Trumfmedlemsskap knyttet opp mot Visakortet mitt. Får da Trumfpoeng hver gang jeg handler. Tenker aldri over det utenom når jeg hvert år er griseblakk og sjekker hvor mye Trumf jeg har. Får vel en seks sju hundre i året. Men handler omtrent bare på Kiwi da, så tjener vel inn en del der. Fornøyd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noli Skrevet 11. mars 2008 #6 Del Skrevet 11. mars 2008 Jeg har også Coop-kort, men handler på Coop-butikkene uansett. Har også Trumf knyttet opp mot VISA-kortet mitt, men aner ikke hvor mye jeg tjener på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 11. mars 2008 #7 Del Skrevet 11. mars 2008 Jeg er også Coop-medlem. Den nærmeste butikken for meg er en Prix, så det er greit. Coopmedlemskap gir også kjøpeutbytte i noen andre butikker enn Coop sine. Så har jeg bonuskort i en hotellkjede, det ga meg faktisk en hotellhelg å gi bort i gave til jul. Jeg er også medlem i boligbyggelaget. Det gir rabatter i en rekke bransjer. Om jeg husker å sjekke, så er det en del å spare på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gaja Skrevet 12. mars 2008 #8 Del Skrevet 12. mars 2008 Jeg er fullstendig klar over at bedriftene har disse kortene for å knytte til seg kunder, men det betyr ikke at jeg vil la være å utnytte dem. Jeg handler der jeg ville handlet uansett. Jeg har coop-kort, trumf knyttet til betalingskortene, NAF-medlemsskap og 365 kredittkort til å betale bensinen med. 365-kortet refunderer 3,65% av bensinprisen. Kan egentlig ikke fordra kredittkort, men jeg overfører penger til 365-kontoen FØR jeg handler med det kortet, så da slipper jeg dyre gebyrer og renter. Ved å kombinere trumf, NAF og 365 reduseres bensinprisen med ca 1 kr/literen. Totalt får jeg vel tilbake 2-3000 i året på de ulike kortene. Og at det er billigere på rema er jo totalt irrelevant. Hvis man likevel er på en coop-butikk og handler taper man de kronene hvis man ikke har bonuskort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dalwhinnie Skrevet 12. mars 2008 #9 Del Skrevet 12. mars 2008 Jeg har SAS EuroBonus, men etter at de kuttet poengopptjening innenlands, er det egentlig fint liten vits i hele kortet. Er medlem av Obos og bruker medlemskortet for rabatter både i teater, når jeg kjøper maling, Smart Club etc. Det kortet jeg bruker mest er imidlertid Coop-kortet - ikke så mye for kjøpeutbyttet, men for rabatt på økologiske grønnsaker og bleier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yummy_Mummy Skrevet 12. mars 2008 #10 Del Skrevet 12. mars 2008 Jeg har trumf (har registrert kortene mine slik at jeg slipper å ha et ekstra kort. Er dessuten veldig greit at jeg får bonus på månedskortet på toget), coop og eurobonus (ikke at det er noen vits i lenger etter at det ble slutt på bonus på innland). I tillegg har jeg smartclubkort som gir meg litt rabatter. Har hatt to bonusturer med eurobonus, men der tjener jeg ikke så mye lenger. Coop-kortet er vel det kortet som har gitt best avkastning, vi har pusset opp mye, og da er det greit å få med seg bonus på maling og andre materialer når det uansett er billigst på obs bygg (av utvalget der vi bodde før i alle fall). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 12. mars 2008 #11 Del Skrevet 12. mars 2008 (endret) Jeg har Trumf, men bruker det omtrent aldri, et kort jeg aldri tenker på. Har også stamkundekort hos Platekompaniet. Får 100 kr i rabatt når jeg har kjøpt 1000 kr i dvder/cder/spill som ikke er på tilbud. Er i grunn ganske fornøyd og brukt det mye. I tillegg har jeg Lindex-club kort som jeg benytter meg av ofte når det er tilbud. Har Mexx-kort også, men bruker det aldri. Ikke en butikk jeg vanligvis handler så mye i, men kjekt å ha. Mvh Yvonne Endret 12. mars 2008 av Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Huldali Skrevet 13. mars 2008 #12 Del Skrevet 13. mars 2008 Jeg har kaffekort på hver eneste kafe her i byen, det er jeg sikker på! Syns det er fint, hver 5 eller 6 kopp gratis, flott for de kaffetørste Ellers har jeg body shop kort, lindex kort, sats kort (får rabatter her og der med det), vitus apotek kort (forstår ikke meningen med det..), et annet apotek kort med rabatt ordning, glitter kort, men det kortet jeg bruker mest for å få rabatter er studentkortet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 13. mars 2008 #13 Del Skrevet 13. mars 2008 Jeg har trumfkort og LO-favør, noe som gir meg god rabatt på bensin. Videre har jeg kaffekort på Narvesen siden jeg kjøper kaffe der allikevel, og lunsjkort på en av byens resturanter, der får jeg en lunsj/middag gratis etter å ha betalt for fem. Dette har ubegrenset gyldighet, sist jeg spiste gratis hadde jeg samlet opp siden 2004. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 13. mars 2008 #14 Del Skrevet 13. mars 2008 Jeg har en for Ecco-butikker (den er da ikke norsk), et par andre utelandske sko/klesbutikker. Her i Norge bruker vi da (som hushold) - NAF og Coop. Vi handlet i Coop for flere år før vi fikk kortet så tenkte at selv om det er lite du får tilbake, er det i hvert fall noe, da vi allerede handler der uansett. NAF kort er bra, synes vi - bensinrabatt og billigere bilvask, noen andre ting og, men de har ikke vi brukt. Utover det kan jeg ikke huske at det er noen vi bruker ofte. Ellers - ISIC Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 13. mars 2008 #15 Del Skrevet 13. mars 2008 Jeg har trumfkort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest svanungen Skrevet 19. november 2009 #16 Del Skrevet 19. november 2009 Har Coop-kort som brukes jevnlig, samt Kash-visa. Kash-kortet brukes mye, med rabatt på alt man kjøper på bensinstasjon (mener det utgjør 4%), og greie betingelser. Bruker uansett aldri kreditten, betaler alt ved første forfall (ingen gebyrer eller renter). Har også Lindex-kort og Trumf-kort men disse er sjelden i bruk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 19. november 2009 #17 Del Skrevet 19. november 2009 Vi bruker NAF-kortet til bensin, og Kiwi-kort til bleier. Ellers så får vi noe rabatter gjennom diverse medlemskap, men det er ikke så ofte vi benytter oss av. Mannen reiste mye med jobben før og hadde både SAS-kort og hotell-kort. Dette gav oss 1-2 ferieturer i året. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. november 2009 #18 Del Skrevet 19. november 2009 Spørsmålet er altså hvilke bonus og rabatt-ordninger du benytter deg av. Jeg har eurobonus fra sas, og er fornøyd med det! Men jeg har bare brukt det en mnd, og vet ikke helt hvordan det fungerer ordentlig enda.. Jeg kunne også tenke meg å få et bonuskort på bensin, men hvilket er best? Andre rabattordninger som finnes? Hvordan kan du være fornøyd med saskortet når du ikke har brukt det? vent til du skal bruke det,så ser du hvor bra det er...eller ikke bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 19. november 2009 #19 Del Skrevet 19. november 2009 Jeg har visst de fleste, men stort sett har jeg fått dem ved tilfeldigheter. SAS Eurobonus har gjennom årenes løp fått meg til Irland, Wien og Finland, så der har jeg jo fått noe tilbake. Coop-kortet har jeg mest fordi de maste sånn i butikken. Men siden jeg altså handler mest hos Coop pga beliggenheten så kan jeg gjerne ha det. Og Hotellkuppet deres er faktisk et kupp. Bra hotell til gode priser. Har også kort hos Choicehotellene for en periode syntes jeg å havne på deres hoteller samme hvor jeg skulle dra. Så da kunne jeg like gjerne sanke poeng også. Minuset er at jeg glemmer å prøve å ta ut poeng når jeg skal overnatte noen steder, så vet ikke om uttellingen blir særlig stor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scorpina Skrevet 19. november 2009 #20 Del Skrevet 19. november 2009 Tråden ryddet. Scorpina -mod- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå