Gå til innhold

Han er så erfaren

Fremhevede innlegg

Gjest Gest85
Skrevet

Jeg har vært sammen kjæresten min i 5 måneder ca, og vi har et utrolig bra sex liv, men han har nå hintet om at det blir litt kjedelig. Jeg har ikke liggi med noen som har så bred erfaring som han. Jeg har endel erfaring jeg også, men han har så mye mer, og jeg blir litt satt ut fordi han kan så mye. Og han har sagt at jeg må bidra mer og at det må bli mer spennende.. Jeg blir litt sjenert og tilbakeholden da han har så bred erfaring. Men jeg vil så gjerne bidra mer, vil tenne han mer. Men hva kan jeg gjøre? Ikke noe sånne helt ville greier, men sånne ting en mann liker at man gjør.. Noen tips og gode råd?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet
Hvor gamle er dere egentlig?

Jeg er 24, han er 29

Gjest Gjest
Skrevet

Han høres ikke ut til å være erfaren nok til å få deg til å føle deg avslappet og uanstrengt i senga.. klart man blir litt "hemmet" når man får inntrykk av at man er kjedelig.

Eneste rådet jeg kan komme med, er å se mer på det som en morsom lek, prøv å stimulere ham på litt forskjellige måter (råd om det finnes i sexspalter overalt om du googler litt ;) ), så gjøre mer av det du merker han liker.

Gjest Gjest
Skrevet
Han høres ikke ut til å være erfaren nok til å få deg til å føle deg avslappet og uanstrengt i senga.. klart man blir litt "hemmet" når man får inntrykk av at man er kjedelig.

Eneste rådet jeg kan komme med, er å se mer på det som en morsom lek, prøv å stimulere ham på litt forskjellige måter (råd om det finnes i sexspalter overalt om du googler litt ;) ), så gjøre mer av det du merker han liker.

Tja.. Han får meg til å føle meg vel i senga, og gjørt alt for at jeg skal ha det best mulig og få orgasme. Men jeg tør på en måte ikke å ta intiativ til ting, jeg vil bidra litt mer, men vet ikke helt hva jeg kan gjøre bare. Trenger litt råd og tips på ting jeg kan gjøre for han. Gjøre det litt mer spennende for han på en måte..

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Sleng han ned på senga. ta tak i armene hans og hold han fast mens du trer deg ned på han og rir.

Hold han oppetter veggen og gi han en fantastisk blowjob

Gjest Gjest
Skrevet
Sleng han ned på senga. ta tak i armene hans og hold han fast mens du trer deg ned på han og rir.

Hold han oppetter veggen og gi han en fantastisk blowjob

Takk for svar. Tror kanskje den vil falle i smak!! har du fler lure råd på lager??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...