Gjest Gjest_lurer_* Skrevet 10. mars 2008 #1 Skrevet 10. mars 2008 Jeg vurderer å søke på en kassajobb, har stått i kasse før, på forskjellige butikker, man må bare si at jeg hater å gjøre oppgjøret, ellers elsker jeg den type jobb jeg.. Men oppgjøret teller jeg alltid feil på, så må telle om og om igjen.. Men denne jobben har attså er "moderne kassaapparat" ifølge annonsen, vil tro det er slik man putter mynter i en maskin og lapper inn en annen maskin? Slepper man da å gjøre oppgjør eller? Noen som har erfaring?
Gjest Jessica-Oslo Skrevet 10. mars 2008 #3 Skrevet 10. mars 2008 Hmmm...for å være ærlig så har jeg liten peiling..men man kan jo gjette at moderne kassa apparat er de hvor kunden putter på myntene selv også veksler og teller automaten uavhengig av personalet i kassa? De aller nyeste er vel sånn at tilogmed sedlene forsvinner inn i automaten? Hel automatiserte, aner ikke hvordan de fungerer med kveldens oppgjør men kan godt tenkes at de har oversikt selv over innholdet sitt? Prøv og google på moderne kassa apparater?? Må jo stå ett eller annet på noen nettsider?? LYKKE TIL!!
Småkjekset Skrevet 10. mars 2008 #5 Skrevet 10. mars 2008 I fjor sommer jobbet jeg på en butikk hvor de hadde cash guard. Når man vi var ferdig for dagen tok sjefen og en annen og tømte begge kassene. Altså, de gjorde slik at kassene telte seg selv og fikk ut en lapp for hvor mye hver av kassene hadde fått inn i løpet av dagen. Men det var ikke slik at man ikke hadde oppgjør. Fikk man inn pantelapper bl.a. måtte man legge dette sammen og føre inn på hvert sitt skjema som ble samlet sammen på sjefens kontor.
tatiana Skrevet 11. mars 2008 #6 Skrevet 11. mars 2008 Hvorfor blir oppgjøret ditt alltid feil? Teller du feil eller gir du tilbake feil iløpet av dagen slik at kassa faktisk blir feil? Jeg syntes du skal finne ut av hvor problemet ditt ligger, og jobbe med det. Hvis du skal få jobb i en kasse så må du kunne være nøyaktig nok til å ta et oppgjør. Beklager at jeg er så streng...
Gjest gabriela Skrevet 11. mars 2008 #7 Skrevet 11. mars 2008 Det stemmer at det heter cash guard, ja. Det som er er at når du sitter i kassen er du innlogget på eget brukernavn og passord. Alle "ukurante" lapper, som f.eks. retur, pant, korriger siste, korriger tidligere osv skal du samle på, og på slutten av dagen legger skrive over de summene på et eget skjema. Det blir på en måte oppgjøret ditt. Sånn vi gjør det på jobben min ihvertfall, og jeg jobber på kiwi
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå