Gjest Jessica-Oslo Skrevet 10. mars 2008 #1 Skrevet 10. mars 2008 Jeg har ivrig ventet vinteren igjennom på anledningen til å plante rips. Jeg har hørt litt ymse av når plantingen kan ta fatt og lurer på om noen her har noen tips å komme med? Kan jeg begynne i begynnelsen av april eller må jeg vente til mai?? På forhånd tusen takk!
lille kylling Skrevet 11. mars 2008 #2 Skrevet 11. mars 2008 Bærbusker som er dyrket i potter eller med klump kan plantes fra tidlig vår, hele sommeren, til langt ut på høsten. Bærbusker som kjøpes som barrot (ikke dyrket i potter) kan plantes fra først i mars og til sist i april - og igjen fra først i oktober til sist på året inntil frost. håper det hjalp deg litt. lykketil med rips buskene dine
Gjest Jessica-Oslo Skrevet 11. mars 2008 #3 Skrevet 11. mars 2008 Bærbusker som er dyrket i potter eller med klump kan plantes fra tidlig vår, hele sommeren, til langt ut på høsten. Bærbusker som kjøpes som barrot (ikke dyrket i potter) kan plantes fra først i mars og til sist i april - og igjen fra først i oktober til sist på året inntil frost. håper det hjalp deg litt. lykketil med rips buskene dine Åååå, tusen takk skal du ha :-) Da kan jeg jo starte nå snart da! Supert!! Tar turen til Plantasjen om ikke lenge!!
lille kylling Skrevet 12. mars 2008 #4 Skrevet 12. mars 2008 bare hyggelig. skal selv plante slike etter hvert som vi har gjort i stand plen etter mye graving rundt huset i fjord. jeg gleder meg selv. lykketil med rips buskene dine
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå