estrella Skrevet 10. mars 2008 #1 Skrevet 10. mars 2008 Hvilke forskjellige plagg er flatterendes for hvilke typer kropper? Hvis en vil skjule ting(f.eks strekkmerker) er jo badedrakt genialt, men hvis en har valker så vil jo en badedrakt fremheve det, eller hva? Hva med bikini? osv.. Prøver å finne badetøy som jeg trives i. Ender alltid opp med noe jeg hater å gå i, noe som ikke hjelper når jeg alt hater å gå i badetøy, du ser det så godt på meg (at jeg mistrives i badetøy generelt..)
California Skrevet 10. mars 2008 #2 Skrevet 10. mars 2008 Her er en liten guide fra Henne om hvilke passformer som kler de ulike kroppsfasongene. Ellers kan du google litt på "figure flattering swimwear" men mye av det jeg fant var med mye tekst og få bilder. Badedrakter strammer jo ofte veldig mye, men har du veldig store valker så er det begrenset hvor mye badedrakten vil stramme inn. Ellers er vel hovedregelen å fokusere på og fremheve det du er mest fornøyd med!
California Skrevet 10. mars 2008 #4 Skrevet 10. mars 2008 Takk du:) Fant ut at jeg var A Bare hyggelig:) Jeg vil gjerne tro at jeg er X, men hvis jeg ikke kommer meg mer på treningen før sommeren så flyter jeg nok ut i en H!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå