Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heia,

Jeg er litt bekymret for at jeg ikke får den ene dvden jeg kjøpte hos play.com.

Jeg kjøpte 3 dvd samtidig og alle 3 ble pakket og sendt samme dag 05 mars. På lørdag fikk jeg 2 av dvdene men den tredje har enda ikke kommet.....

Har noen av dere opplevd det samme, hvor forsendelsene har ankommet med flere dagers mellomrom selv om alle ble sendt samme dag fra play??

Bør jeg være bekymret og hvor lenge skal jeg vente før jeg etterlyser dvden hos Play??

Videoannonse
Annonse
Gjest _Leela_
Skrevet

Jeg har opplevd dette, tror jeg ville ventet ut uka med å etterlyse den hos play. En annen ting er at det er lite fornuftig post som kommer på mandager (mest reklame ol har jeg følelsen av), jeg vil tro pakka dukker opp idag eller imorgen.

Skrevet (endret)

Jeg hadde ventet litt. Det er ofte Posten i Norge som kan være treg og jeg har opplevd dette et par ganger. Da er det gjerne ikke Play.com sin feil, men altså at Posten er treige. Uansett - Play er veldig profesjonelle og skulle du ikke få pakken din, så får du garantert pengene tilbake. Men man må nesten bare regne med at det kan skje nå og da når man bestiller fra utlandet.

Mvh Yvonne :duskedame:

Endret av Yvonne
Skrevet

Det har skjedd meg flere ganger- den dukker nok opp! Jeg synes det er veldig tidlig å stresse da, det er tross alt bare 7 dager siden den ble sendt. Play foretar seg uansett ingenting før det har gått 21 dager, så det er bare å smøre seg med tålmodighet. ;)

Håper den dukker opp i løpet av de neste dagene!

Skrevet (endret)

Gode nyheter: pakken kom igår :juhu:

Typisk meg å bli bekymret med en gang :) Nå er påsken reddet, skal fråtse i kostymedrama :)

Endret av mocci
Skrevet

Du får ikke klaget på forsendelsen før det har gått 21 dager uansett, de har en sånn automatisk greie der med at klageskjemaet åpner seg etter 21 dager.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...