Gå til innhold

"We are the world"

Anbefalte innlegg

Skrevet
Eller "Venn"..

Håper den aldri spilles eller nevnes igjen :ler:

Forferdelige greier!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Håper den aldri spilles eller nevnes igjen :ler:

Forferdelige greier!

Helt enig! Huff, vi lagde til et "kor" på skolen og sang den når krompen var på besøk - tragisk :fnise:

Skrevet
Helt enig! Huff, vi lagde til et "kor" på skolen og sang den når krompen var på besøk - tragisk :fnise:

Hahahahahahaha! Sikkert en fantastisk opplevelse :ler:

Gjest Gjest
Skrevet
"We are the world" er en av verdens mest patetiske hendelser uansett sjanger. Hadde ikke pengene gått til et godt formål burde det vært dødsstraff for sånt søppel. "Do they know it's christmas" er en bedre melodi med bedre tekst, og ikke minst fremført av artister som ikke alle er opptatt av å fremheve seg selv og sine egne følerier.

Så sterke personligheter og sterkt særpreg, med store vokal-prestasjoner av de siste 30-40 årenes beste artister i verden, betyr ikke noe sammenlignet med kjedelig framføring av flere engelske artister som normalt har hatt noe mer å by på enn det de presterer i den kjedelige Christmas-låta? Det må jo bety noe mer hvordan framføringen er i denne låta, selv om flere av Christmas-artistene normalt er bedre enn dette, så må jo låta bedømmes ut fra det de presterer nettopp i Christmas-låta?

Skrevet
Herregud for en musikkopplevelse den fortsatt er! Jeg blir rørt, glad og gud vet hva av denne!

Godt å se at det finnes folk som får positive opplevelser av denne låta. Selv har jeg alltid trodd at den, i likhet med syndefloden, var ment som en kollektiv avstraffelse av menneskeheten.

Gjest Gjest
Skrevet
Godt å se at det finnes folk som får positive opplevelser av denne låta. Selv har jeg alltid trodd at den, i likhet med syndefloden, var ment som en kollektiv avstraffelse av menneskeheten.

Forstår at det kun er dansebandsmusikk som er din favorittmusikk? Du skal være klar over at den musikken også i stor grad framstår som en plage for masse folk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...