Solfridbruda Skrevet 10. mars 2008 #1 Skrevet 10. mars 2008 Hei! Jeg har fått inntrykk av at det er ganske dyrt å kjøpe underskjørt i brudesalong. Ser at de selger det også mange steder på internett, men er litt redd for å kjøpe "feil" underskjørt om dere skjønner. Jeg har kjøpt meg brudekjole av Maggie Sottero - modell "olymia"; http://www.maggiesottero.com/dress.aspx?ke...amp;style=A3332 Jeg ønsker å få en fin vidde nederst på denne kjolen, slik at den blir seende ut som på bildet av modellen. Hvordan type underskjørt bør jeg da kjøpe? Hvor mange spiler? Tror dere det er lurest å kjøpe i brudesalong, eller kan jeg ta sjansen på å kjøpe på internett? Noen som vet om noen gode sider som selger underskjørt til brudekjoler?
Gjest Gjest_AC_* Skrevet 12. mars 2008 #2 Skrevet 12. mars 2008 Hei, Jeg har akkurat kjøpt meg brudekjole, og ble da anbefalt å kjøpe underskjørt slik at kjolen skulle få korrekt fall. Jeg kjøpte på Agape, og betalte 500 kroner for det. Tror det var et standard underskjørt.......aner ikke om noen selger slike typer underskjørt andre steder, siden de er veldig spesielle nederst. Lykke til!
Gjest Gjest_Jeanette_* Skrevet 23. oktober 2008 #3 Skrevet 23. oktober 2008 Hei. Jeg har funnet denne siden på nettet, men har ikke turt å bestille enda. http://ewas-brudetilbehor.dk/Skoerter/default.aspx Er det noen som har bestilt underskjørt her eller andre steder? Jeg vil jo ha et som fremhever kjolen perfekt.
Spatula Skrevet 23. oktober 2008 #4 Skrevet 23. oktober 2008 Hei. Jeg vurderer å bestille her i fra: underskjørt til brudekjole Har tenkt å høre litt på salong hva de anbefaler,men må vel være litt lur så de ikke finner ut at jeg skal bestille fra nettet
eleit Skrevet 24. oktober 2008 #5 Skrevet 24. oktober 2008 På brudesalongene er de ansatte flinke på hvilke underskjørt som passer til kjolene, så jeg ville i allefall bedt om råd der. Ser man det blir for dyrt, så vet man jo i det minste hva man se etter. Mange brudesalonger leier også ut underskjørt, og da trenger det jo ikke bli så dyrt. Skal du bestille på nett så vær sikker på at det er i god tid før bryllupet! Jeg har en venninne som bestilte underskjørt og bolero på nett 3 måneder før, og underskjørtet kom 2 uker etter bryllupet og boleroen kom aldri. Tross at det var betalt. Dette er over et år siden og de har nå sak oppe via forbrukerrådet. Det er mange useriøse brudesalonger på nett, så jeg blir å tenke meg om tre ganger før jeg bestiller på nett. Det er trossalt til en så utrolig viktig dag!
Petalouda Skrevet 15. oktober 2012 #6 Skrevet 15. oktober 2012 drar opp en gammel tråd, noen som vet om gode steder å kjøpe underskjørt .. ?
Spatula Skrevet 15. oktober 2012 #7 Skrevet 15. oktober 2012 Ebay, da får du til en brøkdel av prisen i Norge, kan også se på jenjenhouse,com
Petalouda Skrevet 18. oktober 2012 #8 Skrevet 18. oktober 2012 takk for tips endte opp med å kjøpe et enkelt og smalt med en tynn ring nederst, men ringen syns gjennom kjolen .. Tips ?
Spatula Skrevet 18. oktober 2012 #9 Skrevet 18. oktober 2012 Noe mulighet for å få sydd på en kant med tyll innunder kjolen, slik at ringen ikke vises.. skjørtet på kjolen vil nok stå mer ut, men det er eneste muligheten jeg kan komme på. Spør en sydame, hun kan mye mer om dette enn meg
Petalouda Skrevet 18. oktober 2012 #10 Skrevet 18. oktober 2012 hmm ... jeg ønsker absolutt ikke at skjørtet skal stå mer ut ... nei det spørs om jeg ikke må klare meg uten underskjørt. Tror jeg må få noen til å hjelpe meg å se på det iallefall ..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå