Gjest nroskgoy Skrevet 15. februar 2011 #101 Skrevet 15. februar 2011 Har vurdert ferdig. I kveld skal kjæresten og jeg møte en type med den sto...e på hotell her i byen, og han er klar for å bli bitt på av begge. Dritspent. Ikke for å være en festbrems. Og det er sannsynlig for sent, men oralsex gir også kjønnssykdommer. Alle som kan smitte nedentil kan også smittes oralt.
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2011 #102 Skrevet 15. februar 2011 Hvor mange Spiseskjer svelger dere sånn ca?
Gjest mann30 Skrevet 16. februar 2011 #103 Skrevet 16. februar 2011 Ikke for å være en festbrems. Og det er sannsynlig for sent, men oralsex gir også kjønnssykdommer. Alle som kan smitte nedentil kan også smittes oralt. Jeg er typen til Berit S., og var spent på møtet. Selvsagt ingen playboy, eller homse. Bare en helt vanlig gutt. Men selvsagt helt vanlige gutter kan være farlige. Han bruker selvsagt kondom når han er inni henne. Både foran og bak. Men når han skal komme unner vi oss gleden av sprut i det fri, og ingenting er som å ha en varme stiv pikk inne i munnen, som begynner å sprute. Ellllsker damen min for at hun fikk meg med på det. Nå er han med hver uke, og aldri har vi vært friskere. Har ikke vært forkjølet en gang. Ha en fin dag alle her inne.
Gjest Karolinemay Skrevet 13. mars 2011 #104 Skrevet 13. mars 2011 Pakk kuken så langt bak i halsen som mulig når spruten kommer da slipper mann unna mye direkte smak av sæden og konsistensen forsvinner ned i halsen så man slipper å ha det i munnen
Gjest Lena22 Skrevet 13. mars 2011 #105 Skrevet 13. mars 2011 Sæd er kjempe deilig. Elsker å få ladninga i munn, og svelge
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå