Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg regner med at tåpelige, umodne kvinner som mener at menn må svelge sin egen sæd for å ha lov til å ønske at de skal gjøre det, også svelger en munnfull med egne safter?

Makan til tåpelige folk. Er det så ufattelig vanskelig for enkelte å akseptere at folk må ha hver sin smak, uten å måtte ty til slike prepubertale og absurde virkemidler?

Videoannonse
Annonse
Gjest lottelise
Skrevet

Det er godt for mannen hvis en svelger seden hans. Men da skylder han å gjøre noe godt tilbake :)

Gjest Gjest
Skrevet
Det er godt for mannen hvis en svelger seden hans. Men da skylder han å gjøre noe godt tilbake :)

Det er da i de fleste normale forhold bare å spørre.....

Skrevet

Svelger av og til, men som regel gir jeg blowjob bare som en del av forspillet, så det er ikke så ofte svelging blir tema.

Smaken er det ingenting i veien med, men det virker for det første veldig mye når han plutselig kommer i munnen min, og for det andre - dette er det som virkelig plager meg - så blir jeg så grusomt tørr i munnen av sæden! Føler jeg må ha et glass vann i nærheten for å svelge ned med, slik at jeg ikke tørker ut. Hittil har jeg bare konsentrert meg, svelget og blitt ferdig med det, men kanskje jeg skal begynne å ha vann stående på soverommet - så kanskje det blir svelging oftere. :)

Jeg forventer for øvrig ingen lidenskapelige kyss rett etter å ha sugd ham og svelget, men han tar stort sett initiativ til det selv, så jeg regner med at han ikke har noe imot rester av smaken.

Gjest Gjest
Skrevet

Tror flere menn smaker på seg selv enn de tørr og innrømme;)

Men ja, smaker karen surt og jeg får brekninger lar jeg det bare skli ut av munnen. Ikke søren om jeg klarer å svelge det. Men siden jeg har funnet meg en som smaker godt, er det bare et ord som kan si min mening: Omnomnomnom

Gjest Maxtor
Skrevet
Jeg regner med at tåpelige, umodne kvinner som mener at menn må svelge sin egen sæd for å ha lov til å ønske at de skal gjøre det, også svelger en munnfull med egne safter?

Makan til tåpelige folk. Er det så ufattelig vanskelig for enkelte å akseptere at folk må ha hver sin smak, uten å måtte ty til slike prepubertale og absurde virkemidler?

Jeg har smakt på meg selv. Hadde jeg smakt surt eller ekkelt ville jeg ikke latt mannen gå ned på meg. Syns bare det er rettferdig.

Så ja, jeg syns menn som "krever" at dama svelger, hvertfall smaker på seg selv først.

Gjest Blåbukk
Skrevet
Jeg har smakt på meg selv. Hadde jeg smakt surt eller ekkelt ville jeg ikke latt mannen gå ned på meg. Syns bare det er rettferdig.

Så ja, jeg syns menn som "krever" at dama svelger, hvertfall smaker på seg selv først.

Er velsignet med en deilig kone som genuint liker sæd, og synes det et er deilig og opphissende å få spruten i munnen og/eller i ansiktet. Vanvittig opphissende! Jeg har selvfølgelig også smakt min egen sæd. Og den er slett ikke ille! Blir faktisk litt kåt av det jeg også...

Skrevet

Da regner jeg med at du mener at kvinner som "krever" at menn slikker også smaker på seg selv?

Dessuten - "krever"? Man kan da ikke _kreve_ noe som helst av en partner?

Gjest Khaosick
Skrevet

Jeg svelger, men har en tendens til å brekke meg hvis han treffer med ladningen midt på drøvelen! :kjefte:

Men jeg vil heller svelge enn å få det overalt^^

Skrevet

Det smaker godt i små mengder... ;)

Jeg blir rett og slett kvalm/vondt i magen :S av å få alt på en gang.. At det er varmt hjelper ikke på akkurat..

Gjest Gjest
Skrevet
Hmm... Hvordan har jentene reagert på det? Jeg har, i likhet med ILoveNY, bare opplevd gutter med spermfobi!! Hvis en gutt ville dele hadde jeg blitt veldig overraska! Dog positivt! Har nettopp klart å få kjærsten min til å smake på sin egen sperm. :fnise:

hmmm... har ikke problemer med å kysse min kjæreste etterpå hun har svelget, men vil nok ikke leke rundt med sæden i min egen munn...

Gjest jeg mann
Skrevet

Jeg har vært så heldig å hatt trekant med par.

Da har jeg flere ganger kysset dama etter at hun har sugd mannen sin og tatt sæden i munnen. Noen ganger har hun svelgt ført andre ganger hat hun hatt sæd rundt munnen. Det er utrolig deilig dær og da.

Videre så har jeg opplevd å ligge undere i 69 stilling, mens han har kommet i henne bakfra. Når hun da reiser seg opp så er det en fantastisk opplevelse å slikke henne ren.....

Har ikke de samme lyster når det gjelder min egen sæd

Gjest daniel
Skrevet

jeg bleier og bøye meg ned og suge min egen kuk. det er ganske så bra.:)

Gjest jeansgutt20
Skrevet
jeg bleier og bøye meg ned og suge min egen kuk. det er ganske så bra.:)

Jeg også, det er kjempedigg. Liker min egen sæd og får så deilige orgasmer da:) hehe.

Skrevet

Jeg behøver ikke bøye meg ned for å suge min egen kuk.

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg behøver ikke bøye meg ned for å suge min egen kuk.

Shit ass Rimmern, skulle ønske jeg var som deg <3

Skrevet

Du hadde ikke taklet det, lillegutt. Vær glad til, du.

• 2 uker senere...
Skrevet
Jeg har vært så heldig å hatt trekant med par.

Da har jeg flere ganger kysset dama etter at hun har sugd mannen sin og tatt sæden i munnen. Noen ganger har hun svelgt ført andre ganger hat hun hatt sæd rundt munnen. Det er utrolig deilig dær og da.

Videre så har jeg opplevd å ligge undere i 69 stilling, mens han har kommet i henne bakfra. Når hun da reiser seg opp så er det en fantastisk opplevelse å slikke henne ren.....

Har ikke de samme lyster når det gjelder min egen sæd

Jeg må bare få sagt dettte selvom man skal være frisinnet når man er på det forumet her så må jeg helt ærlig si at det DETTE er definitivt det EKLESTE jeg noen gang har lest! blei rett og slett kvalm! FYSJ!

• Liker 1
Gjest Vilprøvesvelge
Skrevet

Neeeeh... Prøvde en gang for veldig lenge siden, svelgte bitte litt men spytta ut resten. Spruten traff rett i ganen så eg blei kvalm, trodde eg skulle spy. Men, har planer om å la min kjære sambo få komme i munnen min på bursdagen sin (siden han har veldig lyst til det) så får se om eg svelger eller spytter igjen. Gruer meg bitte litt for han kommer alltid ganske mye og eg blei faktisk litt dårlig av å tenke på å få det i munnen når eg tørka det av brystene mine for en tid tilbake. Har smakt på sæden hans såvidt men liker ikkje smaken heilt. Noen som veit noe som kan gjøre smaken bedre?

Skrevet
Neeeeh... Prøvde en gang for veldig lenge siden, svelgte bitte litt men spytta ut resten. Spruten traff rett i ganen så eg blei kvalm, trodde eg skulle spy. Men, har planer om å la min kjære sambo få komme i munnen min på bursdagen sin (siden han har veldig lyst til det) så får se om eg svelger eller spytter igjen. Gruer meg bitte litt for han kommer alltid ganske mye og eg blei faktisk litt dårlig av å tenke på å få det i munnen når eg tørka det av brystene mine for en tid tilbake. Har smakt på sæden hans såvidt men liker ikkje smaken heilt. Noen som veit noe som kan gjøre smaken bedre?

Holde seg unna krydder og røyk, og masse frukt (ananas etc) skal visst funke

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...